۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۳۱۱۸۳۴
فرمانده کل سپاه:

اجازه نمی‌دهیم طرح صهیونیستی و آمریکایی تجزیه عراق و سوریه به هدف خود برسد/ هیچ ارتشی توان مقابله با ما را ندارد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استکبار جهانی با طرحی صهیونیستی و آمریکایی سناریوی تجزیه عراق و سوریه را برنامه‌ریزی کرده است که ما این طرح را بر هم خواهیم زد.
سردار جعفري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران، پیش از ظهر امروز در ششمین همایش «غزه، نماد مقاومت» که در تالار شمس تهران برگزار شد، گفت: بر اساس سفارش دین مبین اسلام و نصیحت امام راحل به امت اسلام، قیام و جهاد در راه خدا به شکل گروهی یا فردی تکلیف الهی است.

 

وی افزود: در اجرای تکلیف الهی نیازی به حساب و کتاب نیست بلکه باید در اجرای بهتر آن فکر کرد، امروز که مسأله مقاومت دنیا و منطقه را تحت تأثیر خود قرار داده است به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده و ادامه دارد.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: امروز اولویت نخست جهان اسلام فلسطین است و ما اجازه نخواهیم داد جای این مساله تغییر پیدا کند، استکبار جهانی با طرحی صهیونیستی و آمریکایی سناریوی تجزیه عراق و سوریه را برنامه‌ریزی کرده است، که ما این طرح را بر هم خواهیم زد.

 

سرلشکر جعفری اظهار داشت: بعد از انقلاب اسلامی ایران بیداری اسلامی در منطقه گسترش یافت و دشمنان تلاش کردند با انواع توطئه‌ها و حملات فرهنگی، فشارهای اقتصادی، سیاسی و امنیتی مانع این گسترش شوند.

 

 

وی افزود: آمریکا با حمله به عراق و افغانستان تلاش کرد کشور ایران را در محاصره نظامی قرار دهد اما زمانی که آمادگی و مقاومت نیروهای مسلح ایران را دید ترسید، بعد از آن متوجه شدند اقدام مستقیم علیه ایران سودی ندارد بنابراین تلاش کردند با توطئه‌های داخلی کشور ما را ضعیف کنند.

 

 

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان داشت: امروز هیچ ارتشی توان ایستادگی و مقاومت در برابر حرکت و نهضت انقلاب اسلامی را ندارد، حتی ارتش آمریکا و صهیونیست‌ها نیز چنین توانایی‌هایی را ندارند و می‌دانند که انقلاب اسلامی ایران طومار آنها را برمی‌چیند.

 

 

سرلشکر جعفری گفت: آمریکا با شکست در بسیاری از توطئه‌های خود به انگلیس خبیث روی آورد تا بین کشورهای اسلامی منطقه اختلاف ایجاد کنند که در این میان آل سعود صهیونیستی از سال 88 به صورت آشکار با همکاری آمریکا و انگلیس در توطئه و تضعیف انقلاب اسلامی ایران از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند.

 

 

وی افزود: آل سعود خبیث برای متوقف کردن بیداری اسلای از گروه‌های تکفیری نظیر داعش حمایت کامل کرده است، امروز کشورهای که در مسیر مقاومت بر اساس اصول انقلاب اسلامی پیش‌ می‌روند به پیروزی‌هایی دست پیدا می‌کنند اما کشورهای نظیر مصر که برخلاف آن عمل کردند دچار شکست شدند.

 

 

فرمانده کل سپاه پاسداران ابراز کرد: امروز دل‌های مردم کشورهای سوریه، عراق و بسیاری از کشورهای اسلامی منطقه با انقلاب اسلامی ایران یکی شده است، مردم سوریه اعتقاد دارند تنها کشور و ملتی که آنها را حمایت کرده ایران است بنابراین راه سعادت خود در ادامه مقاومت می‌دانند.

 

 

سرلشکر جعفری در پایان خاطرنشان کرد: امروز مردم منطقه به شکل بسیج مردم در مقابل داعش ایستادگی می‌کنند به گونه‌ای که ارتش آمریکا و اسرائیل نمی‌تواند در مقابل آن ایستادگی کند، ان‌شاءالله این مقاومت تا آزادی بیت‌المقدس و فلسطین ادامه پیدا خواهد کرد./807/202/ب1

 

ارسال نظرات