۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۳۱۲۸۷۹
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان:

مساجد عامل اصلی شکل گیری انقلاب هستند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان مساجد را عامل اصلی شکل گیری انقلاب بیان کرد و گفت: ویژه برنامه های دهه فجر در مساجد و با حضور پرشور مردم به ویژه جوانان باید برگزار شود تا دسیسه های دشمن در زمینه خالی کردن مساجد از جوانان خنثی شود.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، ظهر امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه گفت: مساجد خاستگاه انقلاب هستند.


وی با بیان این که مساجد عامل اصلی جوشش انقلاب هستند، افزود: مسجد در طول انقلاب اسلامی ایران و دوران دفاع مقدس مساجد نقش محوری در شکل گیری انقلاب داشتند.


حجت الاسلام موسوی با بیان این که دهه فجر فرصتی مناسب در جهت معرفی دستاوردهای انقلاب است، عنوان داشت: با توجه به اجرای برنامه های دهه فجر باید رونق مساجد مورد توجه قرار گیرد.


وی با تأکید بر جذب جوانان و حضور پرشور جوانان در اجرای برنامه های دهه فجر ادامه داد: از ظرفیت مساجد در ایام دهه فجر باید در جهت تبیین اهداف انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل(ره) استفاده شود.


مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با بیان این که امروز هدف دشمن خالی کردن مساجد از حضور جوانان است، اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب برای کمرنگ کردن جایگاه اسلام و  جلوگیری از ترویج اسلام ناب از همه امکانات خویش استفاده می کند.


وی تصریح کرد: مهم ترین راه مقابله با دسیسه های دشمن پر رنگ کردن حضور جوانان در مساجد و مشارکت آنان در انجام برنامه ها با محوریت مساجد در مناسبت های گوناگون است.


حجت الاسلام موسوی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران بر پایه مردمی بودن انقلاب، ولایت محور بودن و کسب رضای الهی استوار است، افزود: حضور مردم در صحنه های گوناگون نقشه های دشمن را نقش برآب خواهد کرد.


وی در ادامه با اشاره به تشکیل کمیته مردمی مساجد در دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان بیان داشت: برنامه های دهه فجر با محوریت مردم و زیر نظر کمیته مردمی مساجد برگزار می شود.


مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان برگزاری جشن های انقلاب در مساجد و مدارس، برگزاری محافل انس با قرآن، دیدار با خانواده های معظم شهدا، برگزاری مسابقه کتابخوانی و برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی هنری را از جمله برنامه های کانون مساجد استان در دهه فجر عنوان کرد.


وی اظهار داشت: برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، مسابقات ورزشی، برگزاری جلسات ختم صلوات و اهدای ثواب آن به روح مطهر امام خمینی(ره) در ایام مبارک دهه فجر، قرآن و  اذان از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد است.


حجت الاسلام موسوی برگزاری نمایشگاه با موضوع انقلابی، دعوت از سخنرانان برتر شهرستانی برای سخنرانی در زمینه انقلاب و دستاورد های انقلاب را از دیگر برنامه های کانون مساجد در ایام دهه فجر عنوان کرد./9459/202/ب1

ارسال نظرات