۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۳۱۳۲۸۳
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

بیش از 12 هزار برنامه مناسبتی دهه فجر در خراسان رضوی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام سلطانی به تشریح برنامه های ستاد دهه فجر پرداخت و گفت: برگزاری برنامه های فرهنگی، مراسم ویژه دهه فجر، اکران فیلم و همایش های بصیرتی در یک هزار و 700 مسجد از سوی مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی از جمله مهم‌ترین برنامه ها است.
ستاد دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام محمد سلطانی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، صبح امروز هشتم بهمن در نشست خبری تشریح برنامه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت و تبریک ایام پیروزی دهه فجر انقلاب، گفت: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان رضوی با 28 کمیته متشکل از ادارت، نهادها و تشکل های مردمی تشکیل شده است.

 

وی با بیان این که 37 عنوان برنامه با بیش از 12 هزار برنامه در سطح استان در دهه فجر امسال همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان برگزار می شود، افزود: برنامه ها از روز 12 بهمن در سراسر استان همزمان در مشهد از ساعت 9 صبح از میدان شهدا با حضور دانش آموزان، دانشجویان و اقشار ملت برگزار می شود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: در مراسم روز 12 بهمن در عرصه میدان شهدا، علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی به سخنرانی می پردازد و در ساعت ورود رهبر کبیر انقلاب به ایران، یک هزار و 357 دانش آموز سرود خمینی ای امام را با هم می خوانند.

 

وی ادامه داد: زنگ گلباران در مدارس استان نواخته می شودو رژه موتوری در مسیرهای مختلف شهر مشهد به نمایش در می آید و اجرا می شود و ماکت هواپیمای رهبر کبیر انقلاب همچنین در ایام دهه فجر در عرصه میدان شهدا نصب خواهد شد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی درباره دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر اظهار کرد: در روز 15 بهمن ماه عطرافشانی مزار شهدا در سراسر استان در بیش از 800 مزار انجام می شود.

 

حجت الاسلام سلطانی بیان داشت: همزمان با عطرافشانی مزار شهدا، حجت الاسلام رییسیان، دادستان کل کشور ساعت 14 در بهشت رضا مشهد سخنرانی می کنند.

 

وی در ادامه از حضور 30 نفر از شخصیت های برجسته جهان اسلام در مساجد خبرداد و گفت: نورافشانی 218 نقطه مشهد در شب 22 بهمن از سوی سپاه امام رضا(ع) در شهرستان های استان، لشکر 77 ثامن الائمه(ع) در جبل النور کوهسنگی و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد در سطح شهر مشهد انجام می شود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی درادامه درباره دیگر برنامه ها ایام الله دهه فجر، گفت: ویژه برنامه های حرم مطهر رضوی در ایام الله دهه مبارک فجر شامل سخنرانی از ساعت 18 تا 19 با سخنرانی آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد و حجت الاسلام فرزانه، رییس دانشگاه رضوی، حجت الاسلام شریعتی تبار و طباطبایی است.

 

حجت الاسلام سلطانی با بیان این که مرکز اجرایی حوزه علمیه نیز 51 برنامه جهت طلاب علوم دینی در ایام الله دهه فجر در نظر گرفته است، افزود: در مسییر راهپیمایی 22 بهمن نیز ده ایستگاه محصولات فرهنگی در نظر گرفته شده است.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: برگزاری برنامه های فرهنگی، مراسم ویژه دهه مبارک فجر، اکران فیلم، همایش های بصیرتی در یک هزار و 700 مسجد از سوی مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی از جمله دیگر برنامه ها است./934/202/ب1

ارسال نظرات