۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۳۱۳۲۹۲
از سوی مرکز خدمات حوزه های علمیه کاشان؛

نخستین جلسه کارگاه آموزشی پیوند آسمانی طلاب کاشان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین کارگاه آموزشی پیوند آسمانی طلاب کاشان که در سال جاری ازدواج کرده‌اند امروز در مرکز خدمات حوزه های علمیه کاشان برگزار شد.
حجت الاسلام سيد مجتبي رضايي جواهريان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، حجت الاسلام سید مجتبی رضایی جواهریان، رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه کاشان ظهر امروز در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: نخستین کارگاه آموزشی پیوند آسمانی با هدف ارتقای سلامت و مهارت‌های زندگی برای 25 نفر از طلاب که امسال ازدواج کرده‌اند برگزار شد.

 

وی مهارت‌های زندگی را مجموعه‌ای از اصول و قواعدی دانست ‌که زمینه تعامل و سازگاری انسان‌ها را با محیط و اطرافیان به ویژه برای خانواده فراهم می‌کند.

 

حجت الاسلام رضایی جواهریان آشنایی با این‌گونه مهارت‌ها را در برابر مشکلات و برخوردها و کنش‌های منطقی، مؤثر و کارساز دانست و افزود: با استفاده از این مهارت ها، دانش و نگرش های افراد به توانایی واقعی تبدیل و از نیروهای نهفته خود در جهت بهبودی برخوردها و معاشرت بهره می گیرد.

 

وی با اشاره به این که مهارت افزایی صفات، ویژگی ها و استعدادهای بالقوه با تمرین به رشد و شکوفایی نزدیک و سبب سرمایه وجودی شده و می تواند با تجزیه و تحلیل، بهترین گزینه را در ادامه مسیر زندگی انتخاب کند، گفت: با تلاش و همت معاونت خدمات فرهنگی ورفاهی همایش پیوندهای آسمانی با رویکرد هدفمند آموزش و مهارت افزایی ادامه دارد.

 

حجت الاسلام رضایی جواهریان از برگزاری سه کارگاه آموزشی دیگر برای 85 زوج جوان با موضوع شناخت عاطفه زن و مرد ، مهارت‌های ارتباطی و مهارت‌های زندگی نیز خبر داد.

 

رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کاشان در ادامه با اشاره به این که امروز تمام دشمنان اسلام برای مقابله با اسلامی واقعی مبارزه می‌کنند گفت: این کلاس ها سبب تقویت روحی، روانی و جسمانی شده تا با عنایت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب بتوانیم در همه عرصه های تبلیغی و علمی و سیاسی تأثیرگذار باشیم./1307/203/ب2

ارسال نظرات