۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۳۱۳۴۱۳
آیت الله دری نجف آبادی:

اقتدار و عزت کشور در گرو همدلی و اتحاد است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که اقتدار و عزت کشور در گرو همدلی و اتحاد است، گفت: مردم ایران اسلامی باید دست به دست یکدیگر در راستای عظمت و اقتدار نظام و انقلاب تلاش کنند.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک بعد از ظهر امروز پنچشنبه هشتم بهمن ماه در دیدار اعضای کمیته های ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی که در دفتر امام جمعه اراک برگزار شد، بیان کرد: ریشه تمام ناامنی‌های موجود در صهیونیست و آل‌سعود با حمایت‌های انگلیس و آمریکا است که باید ریشه‌کن شوند.

 

نابودی شجره خبیثه صهیونیزم، داعش و آل سعود

آیت الله دری نجف آبادی  بیان کرد: امروز نیاز داریم در آستانه برنامه ششم و قطعی شدن برجام و پیروزی انقلاب اسلامی در مسائل مختلف بین المللی و منطقه ای با همت بلند در جهان ظاهر شویم تا به تبع آن شجره خبیثه صهیونیزم و داعش و آل سعود و مزدورانشان در منطقه نابود شود.

 

امام جمعه اراک با تاکید بر این که امروز در ایران اسلامی باید قدم های استوار و بلند تری در راه عدالت خواهی، عزت، شرف و استقلال کشور برداشته شود، گفت: ما باید الگوی جدیدی را به جهانیان نشان دهیم و این الگو، الگوی حمایت از مستضعفان باشد.

 

امام خمینی سرچشمه آرمانگرایی و آزادیخواهی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که امام خمینی پرده های ظلمات را کنار زد و زمینه را برای ما فراهم کردند، خاطرنشان کرد: خداوند در اواخر قرن بیستم بر ما منت نهاد که امامی را که سرچشمه آرمانگرایی و آزادیخواهی بود را برما رهبر کردند تا ریشه های استعمار را که مانع از احیای حیات طیبه در کشور بود قطع کنند.

 

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: وجود امام خمینی در ایران اسلامی برکات بسیاری را به همراه داشت و همگان شاهدیم که با تدابیر هوشمندانه امام راحل افتخار و شرف و عزت به کشور برگردانده شد و امروز همه و همه باید تلاش کنیم تا در راستای عزت و اقتدار نظام با جدیت بیشتری گام برداشته شود.

 

دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام

امام جمعه اراک با بیان این که اقتدار و عزت کشور مستلزم همدلی و اتحاد است، گفت: مردم ایران اسلامی باید دست به دست یکدیگر در راستای عظمت و اقتدار نظام و انقلاب تلاش کنند و همچنین در کشتی بزرگ و اقیانوس جمهوری اسلامی ایران در اقیانوس مواج دنیا با عزت و اقتدار حرکت کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ایام‌الله دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام دانست و خاطر نشان کرد: برنامه های دهه مبارک فجر باید از کیفیت قابل توجهی برخوردار باشد و ستادهای استانی و شهرستانی کیفیت را فدای کمیت برنامه ها نکنند.

 

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با بیان این که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید خدمت صادقانه را سرلوحه امور خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخابات نباید هزینه‌های تبلیغاتی خود را از بودجه بیت‌المالی که در اختیار آنان به منظور برگزاری مراسم‌های دهه فجر است پرداخت کنند./842/202/ب1

ارسال نظرات