۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۳۱۴۴۱۰
نماینده مردم میمه و شاهین شهر مجلس شورای اسلامی:

حضور ساده اندیشان و سهل گیران در عرصه قدرت یکی از راه های نفوذ دشمن است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور ساده اندیشان و سهل گیران در عرصه قدرت یکی از راه های نفوذ است و در این راه افرادی اطلاعات غلط از ایران به آمریکا دادند تا آمریکا پیچ تحریم ها را علیه ملت بیشتر سفت کنند.
حسينعلي حاجي نماينده مردم شاهين شهر و ميمه درمجلس شوراي اسلامي حسينعلي حاجي نماينده مردم شاهين شهر و ميمه درمجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، حسینعلی حاجی نماینده مردم شاهین شهر و میمه درمجلس شورای اسلامی سه شنبه شب در برنامه گفتمان انقلاب اسلامی در مسجد الرسول کاشان با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و سی و هفتیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: تا سال 57 نظام سلطه در دنیا در ایران اسلامی هم جای پا برای خودش باز کرده بود و هم نفوذ کرده بود و هم سلطه خودش را بر کشور ما گسترانیده بود.

 

وی افزود: این سه مرحله قبل ازانقلاب برای کشور ما اتفاق افتاده بود، بنابراین در دوران سلطه ایران از خودش هیچ اراداه ای نداشت اما با شروع انقلاب امام از سال 41 روز به روز تفکر مبارزه و مقابله با نفوذ و سلطه بین جوانان انقلابی تبیین شد و در 22 بهمن سال 57 انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

 

حاجی یادآور شد: بعد از پیروزی انقلاب، منافع و م\u062Dاجی در ادامه با تأکید بر شناخت مردم از راه ها و اهداف و ابزار نفود گفت: با شناخت از راه های نفود، اهداف نفوذ و ابزارهای نفوذ باید راه های مقابله متناسب با هریک از آنها را به کار گرفت.

 

وی، از مذکرات و برجام و جاسوسی سازماندهی شده به عنوان دو روش انتخاب شده دشمن برای نفوذ و سلطه بر ایران نام برد و افزود: دشمن در روش مذاکره تلاش‌کرد به مردم القاء کند همه مشکلات ایران از طریق مذاکره با آمریکا قابل حل است و حتی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 نیز یکی از موضوعات مطرح شده این بود که باید به کسی رای داد که بتواند با آمریکا مذاکره کند.

 

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بعد از آن نیز سعی کردند در پست هایی که می تواند تعیین کننده باشد از جمله دیپلمات ها و سفرای ایران در خارج از ایران، افرادی را منصوب کنند که دارای چنین منش و روشی باشد.

 

حضور ساده اندیشان و سهل گیران در عرصه قدرت یکی از راه های نفوذ است

وی یادآور شد: حضور ساده اندیشان و سهل گیران در عرصه قدرت یکی از راه های نفوذ است و در این راه افرادی که اطلاعات غلط از ایران به آمریکا دادند تا آمریکا پیچ تحریم ها را علیه ملت بیشتر سفت کنند و تهدید کردند اگر آمریکا تهدیدات خود را بیشتر کنند زودتر نتیجه خواهند گرفت امروز خودشان در این عرصه مسؤولیت هایی را بر عهده گرفتند و جاده صاف کن این حرکت شدند.

 

حاجی به بحث جاسوسی نفوذ دشمن نیز اشاره کرد و با بیان این که با تشکیل یک شبکه از فراریان فتنه گر سال 88 در خارج از کشور و اعزام آنها به داخل کشور اقدامات خود را آغاز کردند، گفت: با اعزام ابراهیم نبوی به ایران به دنبال این بودند تا با این تست متوجه شوند نظام چه عکس العملی را نشان خواهد داد تا اگر این مهره سوخت مهرهای بعدی خود را اعزام نکنند و اگر نسوخت اعزام ها را به ایران ادامه دهند.

 

وی با اشاره به این که  هوشیاری دلسوزان انقلاب که در همه عرصه ها حاضر هستند، به محض ورود برخورد شد، گفت: اعزام خبرنگاران و نمایندگی های رسانه های خاجی به داخل کشور به صورت سازماندهی نیز یکی دیگر از بخش نفوذ و جاسوسی بود.

 

حاجی ابراز داشت: یک سازماندهی در دانشگاه از دانشجویان نخبه را شروع کردند تا بتوانند به این جریانی که بنا است در کشور اتفاق بیافتد کمک کنند، ضمن اینکه شبکه سازی 40 هزار نفری به عنوان شبکه اجتماعی برای میزبانی از افرادی که از خارج از کشور به ایران می آیند تأسیس کردند تا هرجایی که این افراد می روند مورد استقبال قرار گیرند که یک نمونه آن جک استراو بود که به استان اصفهان آمد.

 

وی افزود: افرادی که همراه جک استراو بودند گفتند، جک استراو از قبل می دانست کجا باید توقف کند و حتی استقبال کنندگان از او نیزکاملا برنامه ریزی شده بود.

 

حاجی به شبکه ارتباطی امن نیز اشاره کرد و گفت: شخص لبنانی الاصلی که تبعه آمریکا بود و در جریان 14 مارس لبنان عملیات اولیه را درآن شبکه اجرا کرده بود او نیز به ایران دعوت شد و جلسه ای را در میبد یزد برگزار کردند و از هر شهرستانی یک خانم را دعوت کردند و لوح های فشرده ای به آنها دادند و آموزش هایی تحت عنوان توانمند سازی بانوان داد و هزینه آن را ظاهرا از سازمان ملل دریافت کردند.

 

دشمن می خواهد افرادی را در راس تصمیم گیری و تصمیم سازی نظام منصوب شود که آمریکا را دوست ایران بدانند

حاجی در ادامه به اهداف سیاسی و اقتصادی فرهنگی پروسه نفوذ دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن می خواهد اراده سیاسی خود را بر ملت ایران تحمیل کنند و افرادی را در راس تصمیم گیری و تصمیم سازی نظام منصوب کند که آمریکا را دوست ایران بدانند.

 

به گفته وی، دشمن می خواهد اینگونه القاء کند که دوران استکبار ستیزی انقلاب اسلامی به پایان رسیده است چرا که کشورهای دیگری که ادعای انقلابی و مبارزه داشتند از جمله کوبا به پای میز مذاکره آمدند و انقلاب اسلامی نیز تمام شده است.

 

وی یادآور شد: افراد غربگرایی که انگلستان و آمریکا را دوست خود می دانند و خواهان تشکیل کمیته دوستی با آنها هستند به دنبال تقویت موضع این افراد در داخل کشور تقویت هستند.

 

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن در اهداف سیاسی خود به دنبال این است تا  قدرت بسیج کننده انقلاب را از انقلاب بگیرد تا اگر فتنه ای مانند فتنه 88 به وجود آمد، انگیزه و محور فرماندهی که مردم را در راهپیمایی 9 دی خود جوش به حرکت در آورد را از مردم بگیرند.  

 

دشمن به دنبال این است تا اقتصاد ایران را با اقتصاد جهانی ادغام کند

حاجی در ادامه با اشاره به نفوذ دشمن در بخش اقتصاد ایران گفت: دشمن به دنبال این است تا اقتصاد ایران را با اقتصاد جهانی ادغام کند و به جای اینکه اقتصاد ملی که همان اقتصاد مقاومتی، به دنبال ادغام اقصاد ایران در اقتصاد جهانی هستند.

 

وی با تأکید بر این که مخالف خرید هواپیما از خارج کشور نیستیم اما باید اولویت های نظام را در نظر گرفت یادآور شد: خرید هواپیما در حالی انجام می شود که ایران صنعت ساخت هواپیمای مسافربری در داخل کشور را دارد اما باید در کشور اولویت ها را در نظر داشت و خانواده ای که قبوض برق و آب و تلفن اش چندین برابر شده است و توان پرداخت آن را ندارد و تنها منبع درآمدش یارانه جزیی است که دریافت می کند باید در اولویت قرارداشته باشد.

 

به گفته وی، زمانی که حمل و نقل عمومی ایران با مشکل روبرو است و توان نوسازی آن را نداریم باید برای یک عده خاص هواپیماهای آنچنانی خریداری شود در حالی که  تأکید ما بررعایت اولویت ها در کشور است.

 

حاجی در ادامه از چشاندن طعم رفاه اقتصادی با کارهای کوتاه مدت را یکی دیگر از اهداف دشمن اعلام کرد و گفت: این کار در سال های ابتدای انقلاب با وفور دلارهای نفتی در کشور اتفاق افتاد برای این  است که به مردم اثبات کنند مذاکرات رفاه به همراه داشت.

 

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی همچنین به اهداف فرهنگی دشمن در پروژه نفوذ نیز اشاره کرد و با بیان این که هدف دشمن در بحث فرهنگی، تغییر تفکر جوانان و ملت ایران است تا فکر انقلابی و استقلال طلبی را از ملت ایران بگیرند گفت: دشمن با القای این که ایرانی توانمندی ندارد و باید وابسته به دیگران باشد به دنبال تغییر سبک زندگی در ایران است.

 

شایان ذکراست، برنامه گفتمان انقلاب اسلامی به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط کانون فرهنگی امام خامنه ای مسجد الرسول شهرستان کاشان برگزار شد./1307/202/ب3

 

ارسال نظرات