۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۳۱۴۹۱۴

تشریح ویژه برنامه های دهه فجر مدرسه علمیه اسلام شناسی مشهد

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد از برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر مدرسه علمیه اسلام‌شناسی خبر داد.
مدرسه اسلام‌شناسي

خانم دهقان، معاون فرهنگی مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد خبر داد.

 

وی افزود: برگزاری نشست بایستگی‌های بانوی طلبه در تحقق جامعه مهدوی و تمدن سازی اسلامی با حضور حجت الاسلام پناهیان، برای اساتید و طلاب این مدرسه تدارک دیده شده است.

 

معاون فرهنگی مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد افزود: این نشست در راستای سلسله نشست های الفبای طلبگی است که شنبه 17 بهمن ماه در سالن اجتماعات این مرکز برگزار می شود.

 

وی گفت: رهبر معظم انقلاب می فرمایند:«جامعه ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی احساس هویت کرد؛ یعنی شخصیت خودش را باز یافت. ما به عنوان جزء نود و نهم در امواج جهانی غرق و گم بودیم؛ انقلاب ما را زنده کرد و به ما شخصیت داد».

 

برگزاری نمایشگاه عکس دهه فجر و غبارروبی مزار شهدا
استاد مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد گفت: واحد فرهنگی این مرکز به مناسبت این ایام مبارک، نمایشگاه کتاب و عکس دهه فجر را برگزار کرده است.

 

معاون فرهنگی مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد با خاطر نشان کردن این که ما انقلاب جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون شهدا هستیم، افزود: اساتید و طلاب این مدرسه برای غبارروبی مزار شهدا و تجدید پیمانی دوباره با این عزیزان بر سر مزار آن ها حاضر می شوند.

 

این استاد حوزه علمیه خواهران مشهد اظهار داشت: برگزاری یک شب تهجد با حضور اساتید حوزه علمیه خواهران مشهد نیز از جمله ویژه برنامه های دهه فجر است. در این مراسم، طلاب و اساتید مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد گرد هم می آیند؛ سخنرانی، برگزاری حلقه های معرفت، زیارت امام رضا(ع) و پذیرایی طلاب از جمله برنامه های یک شب تهجد است.

 

دهقان عنوان داشت: واحد بسیج این مرکز دوشنبه 19 بهمن ماه، نشستی را به مناسبت دهه فجر برگزار می کند که در این مراسم، خانم نظافت، فرمانده پایگاه بسیج مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد سخنرانی خواهند کرد.

 

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه تجدید پیمانی دوباره با رهبر معظم انقلاب است
این استاد حوزه علمیه خواهران مشهد اظهار داشت: روز 22 بهمن ماه نیز اساتید و طلاب مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد، دوشادوش مردم برای تجدید پیمانی دوباره با رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی شرکت می کنند و با حضور خود دشمن را از توطئه ها ناامید خواهند کرد.

 

دهقان یادآور شد: مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد در راستای رسالت خود در جهت روشن گری جامعه، در آستانه انتخابات نیز نشست هایی را با حضور اساتید و کارشناسان برگزار می کند، تا ان شالله آحاد مردم نماینده ای اصلح و بر مبنای فرمایشات رهبر معظم انقلاب انتخاب کنند./1309/202/ب2

ارسال نظرات