۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۳۱۴۹۷۷
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج:

نامزدهای انتخاباتی از احساسات اقشار ضعیف جامعه سوءاستفاده نکنند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با اشاره به این‌که نامزدهای انتخاباتی نباید از احساسات اقشار ضعیف جامعه سوءاستفاده کنند، گفت: تنها با شعار دادن نمی‌شود نیازمندان را جذب کرد.
حجت الاسلام محمدرضا تويسرکاني، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سازمان بسيج مستضعفين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در یادواره شهدای سردرود با بیان این‌که شهدا صالح ترین افراد جامعه بودند، اظهار داشت: آذربایجان‌شرقی در طول تاریخ نشان داده استان غیرتمندی است و این را از دارا بودن 14 شهید مدافع حرم می‌توان فهمید.


وی با تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی دو بال دارد که اولی اقتدار و ایستادگی در برابر دشمنان است و دومی محبت کردن به دوستان است، ما دیدیم که سربازان انقلاب و پاسداران چگونه دشمن را ذلیلانه به زانو درآوردند، اما عده‌ای در داخل و خارج اصرار داشتند این فیلم رسانه‌ای نشود.


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین به دشمنی دیرینه آمریکا با ملت ایران اشاره کرد و افزود: امام راحل به عنوان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران اگر با آمریکا دشمنی داشت به خاطر بدبختی سایر ملت‌ها بود، ریشه تمامی مشکلات همین آمریکاست.


حجت الاسلام تویسرکانی با بیان این‌که هدف از راه‌اندازی گروهک‌های تروریستی براندازی نظام اسلامی ایران است، تصریح کرد: گروه تروریستی داعش ساخته و پرداخته آمریکاست، داعش ایجاد شده تا خاورمیانه را ناامن و اسلام را بدنام کند، امروز همین مار دست پرورده غرب قدرت گرفته و خودشان را هم نیش می‌زند.


وی همچنین با اشاره به اهمیت انتخابات آینده، بر ضرورت شناخت کاندیدای اصلح تأکید کرد و گفت: نقطه امید برای شیطان در جامعه انسانی، زمانی است که انسان‌ها نسبت به یکدیگر بی‌تفاوت باشند؛ تنها با شعار دادن نمی‌شود نیازمندان را جذب کرد، نامزدهای انتخاباتی نباید از احساسات اقشار ضعیف جامعه سوءاستفاده کنند.


حجت الاسلام تویسرکانی ادامه داد: من اصولگرایی و اصلاح طلبی را قبول ندارم، هرکسی پیرو رهبری و ارزش‌های انقلاب باشد انقلابی است. امام خامنه‌ای بر جذب حداکثری معتقدند و با امر به معروف افراد به انقلاب گرایش پیدا می‌کنند. کاندیداهای مجلس باید از شهدا درس بگیرند چراکه آنان در ایثار و انفاق حرف اول را زدند.


وی با بیان این‌که نامزدهای مجلس در ایام انتخابات باید از تخریب یکدیگر پرهیز کنند و برای یکدیگر خط و نشان نکشند، گفت: مردم باید به کسی رأی دهند که واقعا نوکری ملت را بکنند، امام خامنه‌ای بارها فرموده‌اند؛ من نوکرم مردم هستم؛ فرد انقلابی در برابر قشر ضعیف جامعه احساس مسؤولیت می‌کند و چشم خود را بر روی فقرا نمی‌بندد./935/203/ب2

ارسال نظرات