۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵
کد خبر: ۳۱۵۴۱۵

۲۰ بهمن‌ماه آخرین مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان سطح چهار جامعة الزهرا

خبرگزاری رسا ـ با توجه به اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون ورودی سطح چهار نیمسال دوم سال تحصیلی جاری جامعه الزهرا(س) پذیرفته شدگان فرصت دارند تا ۲۰ ماه مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند.
حوزه علميه خواهران

ه گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نتایج نهایی آزمون ورودی سطح چهار برای سال تحصیلی94 و 95 نیمسال دوم در رشته و گرایش‌های تفسیر و علوم قرآن، با گرایش تفسیر تطبیقی، تفسیر و علوم قرآن، با گرایش علوم و معارف قرآن، کلام اسلامی، تاریخ اسلام، با گرایش تاریخ اهل‌بیت و فلسفه اسلامی، با گرایش حکمت متعالیه بر روی سایت جامعة الزهرا(س) اعلام شده است و داوطلبان می توانند برای اطلاع از نتایج آزمون به سامانه پذیرش به آدرس http://paziresh.jz.ac.ir مراجعه کنند.

 

همچنین داوطلبان باید برای ثبت نام و تکمیل مدارک خود تا 20 بهمن ماه سال جاری برای ثبت نام نهایی و دریافت کد تحصیلی به دفتر پذیرش خواهران واقع در ساختمان شهید قدوسی مراجعه کنند.

 

گفتنی است، در صورتی که تعداد پذیرفته‌شدگان به حدّ نصاب برسد کلاس ها در هر گرایش تشکیل خواهد شد.

 

همچنین شرط پذیرش نهایی و ثبت نام، ارائه مدرک فارغ التحصیلی سطح سه و تکمیل مدارک درخواستی است که در دفترچه راهنما ذکر شده و در صورتی که مدارک ارسالی ناقص باشند، مدارک مربوطه باید به صورت فایل اسکن شده به اداره پذیرش جامعة الزهرا(س) تحویل داده شود./968/303/ب2

ارسال نظرات