۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۳۱۵۸۷۱
آیت الله دری نجف آبادی:

دهه فجر نماد وفاق و همدلی مردم و مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دهه فجر را واقعه ای بزرگ و تاریخی در ایران اسلامی دانست و گفت: ایام‌الله دهه فجر نماد حرکت بزرگ مردم عزیز کشورمان و همچنین سبب وحدت، وفاق و همدلی مردم و مسؤولان می شود.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک عصر امروز در نشست با مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشوردر اراک بیان کرد: دهه فجر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سبب عزت و اقتدار کشور شد وهمچنین ظلم را از کشور به بیرون هدایت کرد.

 

دهه فجر یادآور خدمات ارزنده نظام اسلامی

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که ایام‌الله دهه فجر شایسته ترین مسیر برای یادآوری خدمات ارزنده نظام اسلامی است، خاطر نشان کرد: برنامه‌هایی که در ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود باید باکیفیت و مطلوب  و آموزنده باشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دهه فجر را واقعه ای بزرگ و تاریخی در ایران اسلامی دانست و اظهار داشت:  ایام‌الله دهه فجر نماد حرکت بزرگ مردم عزیز کشورمان و همچنین سبب وحدت، وفاق و همدلی مردم و مسؤولان می شود.

 

اتحاد و همبستگی بین مسلمانان

امام جمعه اراک با بیان این که دهه فجر انقلاب اسلامی سبب مبارزه با مظاهر استبداد و استعمار و اتحاد و همبستگی بین مسلمانان می شود، گفت: تا زمانی که اتحاد و همبستگی بین مسلمانان وجود داشته باشد، دشمنان نخواهند توانست به مقاصد شوم و پلید خود دست یافته و کاری از پیش برند.

 

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دولت باید از برجام به خوبی بهره مند گردد، خاطر نشان کرد: دولت باید برجام را به ایجاد اشتغال، تولیدهای خردمندانه و تکیه بر توانمندی های داخلی اختصاص دهد.

 

اقتصاد مقاومتی در سایه تکیه کردن به تولیدات داخلی محقق می شود

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که دولت و ملت بزرگ ایران اسلامی باید در زمان پسا برجام باید با مدیریت منابع داخلی، نگاه خود را به تولیدها و توان کشور معطوف کنند، اظهار داشت: همه و همه در این دوران حساس باید در راستای پیشرفت کشور و رسیدن به اهداف عالیه تلاش کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به این که اقتصاد مقاومتی در سایه تکیه کردن به تولیدات داخلی محقق می شود، خاطر نشان کرد: دولت باید در زمینه حذف هزینه های اضافی و موارد غیر ضروری برنامه ریزی های لازم را داشته باشد و به اقتصاد مقاوتی توجه ویژه ای کند.

 

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان این که فعالیت ها در کشور باید بر مبنای برنامه ریزی دقیق و جلوگیری از اسراف و تبذیر باشد، گفت: جمهوری اسلامی ظرفیت های انسانی و مادی بالایی دارد و با فشار و محدودیت های دشمنان با مشکل مواجه نخواهد شد./842/202/ب2

ارسال نظرات