۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۳۱۶۸۲۴
آیت الله طبرسی:

دشمنان در آستانه انتخابات به دنبال دلسردکردن مردم از نظام و انقلاب هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران انتخابات آتی را مهم ارزیابی کرد و با بیان این که دشمن به دنبال دلسرد کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب است، گفت: باید با هوشیاری و بصیرت در پای صندوق‌های رأی این توطئه دشمن را نیز خنثی کنیم.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جمع مردم چالوس که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد به بیش از سه دهه توطئه افکنی، تهدید و تحریم دشمنان علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: همه توطئه های 37 ساله دشمن علیه نظام اسلامی با ایستادگی و مقاومت ملت ایران با شکست مواجه شد.

 

وی با بیان این که ملت ایران هیچ گاه حافظ و پشتیبان حقیقی انقلاب، نظام و رهبری هستند، افزود: این ملت پای این نظام خون دادند و تحت هیچ شراطی نظام را رها نخواهند کرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب همواره جلوتر از دیگران در صحنه حضور داشته و دارند، خاطرنشان کرد: نمونه‌ای از این حضور حماسی و میلیونی را می‌توان در راهپیمایی چند روز گذشته 22 بهمن مشاهده کرد.

 

آیت الله طبرسی با تأکید براین که ملت ایران هیچ گاه اجازه نخواهند داد نامحرمان در امور داخلی کشورمان دخالت کنند، افزود: امام خمینی(ره) با نهادینه کردن روح خودباوری و استقلال در قلوب ملت ایران، زمینه ای را برای رشد و تعالی این کشور فراهم کردند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که هیچ قدرتی یارای مقابله با اراده ملت ایران نیست، ادامه داد: در هشت سال جنگ تحمیلی همه کشورهای قدرتمند جهان از دیکتاتور عراق بر علیه ایران حمایت کردند، اما وحدت و همدلی ملت ایران مانع از تحقق توطئه های آنها شد.

 

امام جمعه ساری با اشاره به این که فرزندان انقلاب و امام روح الله با همه توان خود در برابر دنیا ایستادند و از میهن خود دفاع کردند، تصریح کرد: امروز نیز فرزندان امام خامنه ای برای دفاع از اسلام و انقلاب گوش به فرمان رهبری هستند.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که خون فرهنگ حسینی و عاشورا در رگ های فرزندان ایران اسلامی جریان دارد، بیان داشت: ملت بزرگ ایران در دفاع از آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس با هیچ کس تعارف ندارد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمنان انقلاب پس از شکست در هشت سال دفاع مقدس تحریم  های ظالمانه و هجمه های فرهنگی را در دستور کار خود قرار دادند، گفت: این دو پروژه دشمن نیز با هوشیاری و درایت رهبر معظم انقلاب و وحدت ملت ایران با شکست مواجه شد و انقلاب باز هم از این بحران های به وجود آمده سرافراز بیرون آمد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران به بیش از یک دهه توطئه هسته ای آمریکا و اروپایی های علمیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و با بیان این که آمریکایی ها بهتر از همه می دانستند که ایران هیچ گاه به دنبال تولید سلاح هسته ای نبوده و نیست، گفت: اما همین مسأله را بهانه ای را برای فشار و تحریم علیه ملت ایران قرار دادند.

 

امام جمعه ساری با بیان این که پرونده 12 ساله هسته ای کشورمان نیز با رهنمودها و هدایت های مقام معظم رهبری و تلاش های دولت به نتیجه رسید، گفت: اما باید مراقب باشیم تا دشمن توطئه جدیدی را علیه ملت ایران کلید نزند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن دو انتخابات مهم در اسفند ماه امسال اشاره کرد و با بیان این که دشمن همواره از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هراسان است، افزود: به حتم حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، تیری بر قلب دشمنان خواهد بود.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که دشمن در آستانه انتخابات تلاش می‌کند تا تفرقه و اختلاف را در کشورمان کلید بزند، گفت: مردم و مسؤولان باید هوشیار باشند تا فریب این توطئه دشمن را نخورند.

 

وی با اشاره به این که امروز دنیا به عزت و اقتدار ملت ایران اذعان می‌کند، خاطرنشان کرد: اگر شش کشور دنیا بر روی یک میز با ایران اسلامی به مذاکره می پردازند این نشان‌دهنده اقتدار و عظمت ملت ایران است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که ملت ایران با اقتدار در برابر دشمنان و مستکبران عالم خواهد ایستاد، گفت: استکبارستیزی شعار محوری ملت ایران است و هیچ گاه محوشدنی نیست بلکه هر روز بیشتر تقویت می شود.

 

امام جمعه ساری انتخابات آتی را مهم ارزیابی کرد و با بیان این که دشمن به دنبال دلسرد کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب است، افزود: باید با هوشیاری و بصیرت در پای صندوق‌های رأی این توطئه دشمن را نیز خنثی کنیم./950/202/ب2

ارسال نظرات