۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۳۱۷۲۶۸
مدیر حوزه علمیه کاشان مطرح کرد؛

رهبری آیت‌الله خامنه‌ای ضامن حفظ نظام/ بزرگ‌ترین قدرت‌های جهان از رهبر انقلاب راهکار و برنامه می‌گیرند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه کاشان با بیان این‌که رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ضامن حفظ نظام اسلامی است، گفت: به عنوان قدرت منطقه افتخار ما این است که بزرگ‌ترین قدرت های جهان امروز محضر رهبر معظم انقلاب می رسند و از او راهکار و برنامه می‌خواهند.
حجت الاسلام منصور فرجي

حجت الاسلام منصور فرجی، مدیر حوزه علمیه کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: به همین نسبت مسیر انقلاب را الهی می دانیم و شهدای خود را شهید راه خدا و در راه خدا می دانیم و انتخاب رهبر معظم انقلاب با درایتی که امام داشتند و راهکارهایی که دادند و انتخاب خوبی که مجلس خبرگان داشتند و آثار و تبعاتی که این انتخاب داشت را شاید ما آن روز تا اندازه ای خوب فهمیدیم اما آن را در مسیر انقلاب بهتر فهمیدیم.

 

وی افزود: وجود ولایت فقیه در راس نظام با توجه به آسیب ها و مشکلاتی که دولت ها داشتند،  این سایه ولایت فقیه بود که دولت های ما را از آسیب ها حتی در مسائل داخلی حفظ کرد.

 

حجت الاسلام فرجی با بیان این که دولت ها آسیب هایی هم داشتند و همه دولت ها مانند یکدیگر نبودند، گفت: در دولت ها، جناح های مختلف و دیدگاه های مختلف، تفکرات متعدد، اختلافات مجلس، دیدگاه ها و نظریات جناح های مختلف وقتی مطرح می شود بالاخره نظامی که از همه طیف های آزادی خواه، نهضت آزادی، لیبرال، ملی گرا و جناح های اصلاح طلبی که تقسیم به اصلاح طلب مدرن و سنتی را در خود جای داده است نظام را چالش روبرو می کند.

 

به گفته وی، چالش هایی که نظام داشت می توانست هر نظامی را تهدید و متلاشی کند اما با وجود همه چالش ها هم رهبری امام و هم وصیت نامه امام و هم انتخاب به جای مجلس خبرگان که به شورای رهبری رای ندادند و به یک شخص رای دادند راهگشا بود.

 

مدیر حوزه علمیه کاشان افزود: هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب نشان داده در برابر دشمن مانند امام و به دلیل موقعیت زمان، شدیدتر و قوی تر وارد شد و به عنوان قدرت منطقه افتخار ما این است که بزرگ‌ترین قدرت های جهان امروز محضر رهبر معظم انقلاب می رسند و از او راهکار و برنامه می‌خواهند.

 

حجت‌الاسلام فرجی یادآور شد: پوتین رییس جمهور روسیه می‌گوید، من به چند دلیل محضر رهبر جمهوری اسلامی ایران می رسم یکی این که، این رهبری هرگز دروغ نمی‌گوید، حرف تکراری نمی زند و آینده سیاسی جهان را پیش بینی می کند و تأثیرگذار است.

 

وی افزود: پوتین رییس جمهور روسیه می گوید، من می خواهم اولین سیاست مدار جهان باشم که بدانم آینده چه خواهد شد و این اعتمادی است که یک رییس جمهور قدرتمند جهان به رهبر معظم انقلاب دارد.

 

مدیر حوزه علمیه کاشان با اشاره به این که، رییس جمهور روسیه اعلام می کند، من باید از رهبری ایران سیاست های آینده را بگیرم گفت: رییس جمهور روسیه گفته است رهبری ایران چندین ویژگی دارد که هیچ سیاست مداری ندارد.

 

مدیر حوزه علمیه کاشان تأکیدکرد: چنانچه ما این موضوع را به اصل نظام و اصل ولایت فقیه برگردانیم تازه متوجه می شویم ولایت فقیه برای همه کشورها معنای جدیدی پیدا کرده و متوجه شده‌اند رهبری‌های داهیانه و خردمندانه رهبری همیشه انقلاب را هدایت کرده است.

 

حجت اسلام فرجی در ادامه تأکید کرد: به دلیل این که نظام اسلامی را هدیه خدا به مردم می دانیم، یقینا ادامه نهضت را هم در سایه عنایات الهی می دانیم و این چیزی نیست که بگوییم انقلاب برآورده تفکر یک امام بود، بلکه امامی که از اسلام نشأت می‌گرفت توانست انقلاب را هدایت کند. /1307/302/ب2

ارسال نظرات