۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۳۱۷۴۱۸
مسؤول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

انتخابات نمادی از مردم‌سالاری دینی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی با بیان این‌که حضور حداکثری با انتخاب آگاهانه و با بصیرت سبب شکست نقشه های شوم دشمنان خواهد شد، گفت: انتخابات نمادی از مردم‌سالاری دینی است.
انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی عصر امروز در جمع بسیجیان سپاه ناحیه غدیر تبریز، با اشاره به این آیه قرآنی که خداوند سرنوشت یک ملت را تغییر نمی دهد مگر آنکه خودشان دست به این تغییرات بزنند، اظهار داشت: ملت ایران، سرنوشت خود را در انقلاب اسلامی و با حضور در صحنه‌های اجتماعی، رقم زده است.

 


وی با بیان این‌که تلاش حداکثری دشمنان برای براندازی انقلاب اسلامی ایران با هدف جلوگیری از صدور آرمان های این نهضت حسینی بوده است، خاطرنشان کرد: به واضح مشخص است که تلاش دشمنان برای انحراف در اسلام ناب محمدی(ص) و آرمان های اصیل انقلاب اسلامی برای بر هم زدن جامعه دینی و شیعی است.

 


مسؤول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: دشمنان به دنبال کینه ستیزی و دین ستیزی بوده و نقشه‌های شوم خود را در ایجاد دو دستگی در بین اقشار امت ایران اسلامی و مسؤولان کشور می‌دانند ولی وحدت امت اسلامی در سایه لطف امام زمان(عج) هرگز گسیخته و گسسته نخواهد شد.

 


حجت الاسلام ولایی در بخش دیگری از سخنان خود انتخابات هفتم اسفند را فرصتی دوباره برای انتخاب افراد شایسته و صالح برای مسؤولیت‌پذیری در مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی دانست و گفت: از دیدگاه شرعی و عقلایی انتخاب فرد اصلح مورد تأکید قرار گرفته است.

 


وی با بیان این‌که حضور حداکثری با انتخاب آگاهانه و با بصیرت موجب شکست نقشه های شوم دشمنان خواهد شد، افزود: حضور حداکثری و پرشور در انتخابات و تصمیم‌گیری برای سرنوشت و آینده کشور، جزء حقوق اجتماعی و تکالیف دینی هر فردی در جامعه اسلامی و مردم سالاری دینی است.

 


مسؤول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: دشمنان ابتدا به دنبال حضور کمرنگ مردم در انتخابات هستند، سپس در جهت انتخاب افرادی تمایل به غرب تلاش می کنند تا در نهایت بتوانند پروژه نفوذ در ساختارهای انقلاب اسلامی ایران را عملی کنند./935/203/ب1

ارسال نظرات