۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۳۱۷۵۲۱
امام‌جمعه موقت بوشهر:

مسأله اصلی در انتخابات حضور گسترده مردم است

خبرگزاری رسا ـ امام‌جمعه موقت بوشهر با اشاره به در پیش بودن انتخابات 7 اسفند، گفت: مسأله اصلی در انتخابات، حضور گسترده مردم در انتخابات و پای صندوق‌های رأی است.
حجت الاسلام حسين دشتي ، امام جمعه موقت بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی، امام‌جمعه موقت بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر با اشاره به اهمیت مشورت در اسلام، گفت:پیامبر(ص) به مشورت جمعی احترام می‌گذاشت و حتی جاهای که نظر جمع برخلاف نظرش خودش بود، به نظر جمع عمل می‌کرد که این اهمیت و جایگاه مشورت در اسلام را نشان می‌دهد.

 

امام‌جمعه موقت بوشهر در ادامه با توجه به در پیش بودن انتخابات 7 اسفند، اظهار داشت: مسأله اصلی در انتخابات، حضور گسترده مردم در انتخابات و پای صندوق‌های رأی است.

 

وی تأکید کرد: مهم‌ترین مسأله همه بزرگان و دلسوزان نظام، حضور گسترده در انتخابات است که این حضور ناشی از بصیرت و آگاهی است.

 

حجت اسلام دشتی با توجه به حضور همه سلایق در انتخابات، خاطرنشان کرد: حضور جدی در انتخابات نشان دهنده اعتقاد مردم به این نظام است و این پیام را دارد که پای کشورشان ایستاده‌اند.

 

امام‌جمعه موقت بوشهر بیان داشت: حضور در انتخابات موجب بالا رفتن امنیت در جامعه و رشد اجتماعی می‌شود.

 

وی اظهار داشت: دشمنان و کشورهای خارجی دارند تبلیغات سو علیه شورای نگهبان و انتخابات می‌کنند و گروهی در داخل بدون توجه به عوارض آن، آن‌ها را همراهی می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام دشتی بیان کرد: کاندیدها و طرفداران آن‌ها در تبلیغات خود موازین شرعی را رعایت کنند و وعده‌های فراقانونی و غیرقانونی ندهند.

 

امام‌جمعه موقت بوشهر افزود: در تبلیغات اسراف نشود و خرج کردن‌های زیادی در تبلیغات انتخابات روش‌های غربی است./846/202/ب2

ارسال نظرات