۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۳۱۷۹۹۵
نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان اصفهان:

افراد با اعتماد به معرفان متدین و در خط امام، نامزد اصلح را انتخاب کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان اصفهان تأکید کرد: اگر افراد معرفی کننده کاندیداها، متدین و در خط امام هستند و دل شان وابسته به آمریکا و غرب نیست، می توان به نظرشان اعتماد کرد.
حجت الاسلام رضا غفاري پور

حجت الاسلام رضا غفاری پور، نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که ممکن است برخی کاندیداهای انتخاباتی را نشناسند، گفت: افرادی که شناخت مناسب از کاندیداها دارند می توانند از روی شناخت خود انتخاب اصلح را انجام دهند.

 

وی افزود: کسانی که شناخت مناسبی از کاندیداها ندارند می توانند به فرموده رهبر معظم انقلاب به واسطه افرادی که معرفی کننده کاندیداها هستند، انتخاب خود را انجام دهند.

 

حجت الاسلام غفاری پور با بیان این که اگر افراد معرفی کننده کاندیداها، متدین و در خط امام هستند و دلشان وابسته به آمریکا و غرب نیست، می توان به نظرشان اعتماد کرد، گفت: اعتماد به افراد با ویژگی های ذکر شده و انتخاب نامزد اصلح، روشی مناسب و مورد تأکید رهبری است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان اصفهان(عج) با بیان این که اگر روش انتخاب نماینده صحیح باشد، اما نامزد مورد نظر رأی نیاورد و یا خلاف ویژگی های مدعی اثبات شود، انتخاب کننده نزد خدا حجت شرعی دارد، چرا که با اعتماد به دلسوزان کاندیدا را انتخاب کرده است./1307/203/ب2

ارسال نظرات