۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۳۱۸۰۷۴
فرمانده سپاه کربلا:

بصیرت بهترین سلاح برای حراست از اسلام و انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه کربلا از وظایف مهم طلاب و روحانیان به جامعه امروز را بصیرت دهی عنوان کرد و گفت: امروز تنها با سلاح بصیرت می توان از اسلام، انقلاب و نظام حراست کرد.
فرمانده سپاه کربلا مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سردار محمدحسین بابایی، فرمانده سپاه کربلا امروز در همایش بصیرت فاطمی که با حضور مدیران مدارس علمیه استان برگزار شد با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)، دخت نبی مکرم اسلام را الگوی ولایت پذیری دانست و گفت: رفتار، گفتار و اعمال این بانوی نمونه اسلام تنها در مسیر ولایت بود.

 

فرمانده سپاه کربلا فرهنگ فاطمی را بهترین الگو برای مقابله با هجمه های دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم در برابر نفوذ دشمن بیاستیم و جلوی آن را بگیریم باید سیره عملی حضرت فاطمه(س) در همه بخش های جامعه به خوبی نهادینه شود.

 

بابایی با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم در کشور به توطئه دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در این عرصه اشاره کرد و گفت: دشمن با چراغ خاموش در حال برنامه ریزی برای انتخابات اسفند ماه است که باید هوشیار باشیم.

 

وی با اشاره به این که دشمن به دنبال نفوذ در عقبه نظام است، افزود: عقبه فکری نظام ما ماهیت دینی دارد و اقتدار بخشی نظام ما حضور مردم و نقش مردم در انتخابات و غیر انتخابات است.

 

بابایی به نقش مهم روحانیت در جلوگیری از نفوذ دشمن به کشور اشاره کرد و گفت: روحانیت باید در منابر و خطابه های خود با روشنگری و آگاهی بخشی، مردم را از خطر نفوذ دشمن با خبر کند تا هوشیاری لازم در این خصوص حفظ شود.

 

وی با اشاره به این که با دقت در فرامین مقام معظم رهبری از دهه 70 می یابیم که سمت و سوی سخنان ایشان به روحانیت و سپاه است، تصریح کرد: جریان تهاجم فرهنگی که بذر آن کاشته شد همان جریان دگر اندیش اصلاحات بود که امروزه نقش سرباز آمریکا و صهیونیست ها را اجرا می کند.

 

بابایی یادآور شد: در پیچ تاریخی امروز، نقش روحانیت  اصیل و انقلابی باید مشخص شود و به همین دلیل در جامعه ما،  روحانی بی تفاوت و البته فراتر از آن ضد انقلاب هم   خود نمایی می کنند.

  

فرمانده سپاه کربلا مازندران با تأکید بر این که بیشتر باید توان روحانیان انقلابی در جبهه های فرهنگی  استفاده می شود، بیان داشت: نیروهای انقلابی  باید با طرح های قوی و جدی تری  نیاز جامعه را مرتفع کنند.

 

سردار بابایی ادامه داد: روحانیت پیرو مکتب امام راحل باید سیاست و دیانت او براین اصل استوار باشد که این دو را با هم بیامیزد تا جهان را اداره کند.

 

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ثمره تلاش های انبیاء، ائمه معصومین(ع) و به ویژه ثمره خون های پاک قیام سیدالشهدا(ع) است، گفت: امروز حفظ این انقلاب و نظام اسلامی مهم ترین رسالت روحانیت است.

 

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان این که دنیا حکومت اسلامی را بر محور روحانیت می شناسد، افزود: نهضت عظیم امام راحل با حضور ارزشمند علما و روحانیان به پیروزی رسید و امروز نیز حفظ آن یکی از وظایف مهم روحانیت است.

 

بابایی، حفظ انقلاب و دستاوردهای آن را از اوجب واجبات دانست و خاطرنشان کرد: اگر انقلاب محفوظ بماند برخی نقاط ضعف های احتمالی که در نظام و کشور به وجود می آید را می توان رفع کرد.

 

وی تضعیف انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن را مهم ترین هدف دشمنان دانست و تصریح کرد: دشمن از هر ابزار و وسیله ای برای انحراف انقلاب از مسیر اصلی خود بهره گرفته که خوشبختانه به برکت رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری با شکست مواجه شده است.

 

فرمانده سپاه کربلا در ادامه سخنان خود به نقش ارزشمند بسیج طلاب در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: طلاب و روحانیان بسیجی پیشگامان دفاع از حریم اسلام ناب و ولایت هستند.

 

بابایی با بیان این که اصل و اساس در حوزه های علمیه درس خواندن طلاب است، گفت: البته حضور فعال طلاب در عرصه بسیج نیز منافاتی با فعالیت های علمی آنها در حوزه ندارد. ح

 

وی نشر و گسترش اسلام ناب و گفتمان انقلاب را یکی از وظایف مهم روحانیت دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز دشمنان با حمایت و گسترش گروه های تروریستی تلاش می کنند چهره دیگری از اسلام ناب در برای دنیا به نمایش بگذارند.

 

فرمانده سپاه کربلا یکی دیگر از وظایف مهم طلاب و روحانیان به جامعه امروز را بصیرت دهی عنوان کرد و گفت: امروز تنها با سلاح بصیرت می توان از اسلام، انقلاب و نظام حراست کرد.

 

بابایی با بیان این که خوشبختانه طلاب و روحانیان ما در پاسداری از اسلام و انقلاب پیشگام بوده و هستند، خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیان بسیجی نخواهند گذاشت اهداف دشمنان در جامعه اسلامی محقق شود./950/202/ب2

ارسال نظرات