۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۳۱۸۲۲۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

سخن گفتن از حضرت فاطمه فراتر از اندیشه بشری است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که سخن گفتن از حضرت فاطمه فراتر از اندیشه بشری است، گفت: شخصیت حضرت فاطمه(س) را باید در کلمات خدا و پیامبرش شناخت.
ايام فاطميه

حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: حضرت فاطمه(س) الگوی زنان جامعه است.

 

وی با بیان این که سخن گفتن از فاطمه(س) فراتر از اندیشه بشرى است، افزود: شخصیت حضرت فاطمه(س) داراى عظمتى ویژه و حضورى همه جانبه در تمام جهات انسانیت است.

 

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که زنان مطرح در قرآن، هریک شاخص‌هاى ویژه‌اى داشته است، عنوان داشت: حضرت فاطمه(س) همه آن شاخص‌ها و ویژگی ها را دارد.

 

وی با بیان این که باید حضرت فاطمه(س) را در کلمات خدا و پیامبرش شناخت، اظهار کرد: فاطمه(س) همچون حضرت مریم پاک و مطهر و داراى ارتقاى روحى و معنوی است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: حضرت فاطمه(س) همچون بلقی با علم و درایت، صبور و با استقامت مانند هاجر بود، ایشان در ابعاد گوناگون زندگی برای بانوان و دختران جامعه الگو است.

 

وی با بیان این که فاطمه(س) با سختی‌ها و مشکلات فراوان بزرگ شد، اظهار داشت: این بانوی بزرگ اسلام تا آخرین لحظه از حریم امامت و ولایت دفاع کرد.

 

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که حضرت فاطمه(س) در ابعاد گوناگون زندگی برای آحاد جامعه به ویژه زنان و دختران الگو است، گفت: امید است زنان جامعه اسلامی با الگو گرفتن از حضرت فاطمه(س) در جهت سعادت دنیا و آخرت قدم های بلند و استواری بردارند.

 

وی با تأکید بر این که در زندگی فردی و اجتماعی باید از این بانوی بزرگ اسلام الگو گرفت، خاطرنشان کرد: با الگو گرفتن از بزرگان دین و ترویج سبک زندگی اسلامی هجمه های دشمن خنثی می شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که تجمل گرایی، مد گرایی، اسراف، بی بند و باری از هجمه های دشمن علیه کانون خانواده و فروپاشی آن است، افزود: با الگوگیری از بزرگان دین و در جهت خنی شدن دسیسه های دشمن باید ساده زیستی، حجب و حیا، عفت و پاکدامنی، تربیت صحیح فرزندان را مورد توجه قرار دهیم./9459/302/ب3

ارسال نظرات