۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۳۱۸۲۶۳
استاد حوزه علمیه قم:

هرگز نباید به افرادی که خود را قیم انقلاب و ملت می‌دانند رأی داد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم با بیان این‌که حضور در انتخابات نقش ویژه‌ای در آینده کشور دارد، گفت: انتخابات آهنگ همبستگی بین ملت، دولت و رهبری انقلاب است.
سيد جلال رضوي مهر

حجت‌الاسلام سید جلال رضوی‌مهر، استاد حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این‌که تکرار انتخابات برای ملت ایران تکرار تجدید میثاق، عهد و پیمانی است که با شهدا، امام و رهبری دارند، گفت: باید بدانیم انتخابات هفتم اسفند 1394 تفاوت بسیار زیادی با سایر انتخابات دارد.

 

وی افزود: اگر در انتخابات اوایل نظام جمهوری اسلامی، گروه‌های منحرف و پیوند خورده با استکبار در داخل با تهدید، ترور و تطمیع قصد داشتند وکلای خود را به مجلس گسیل دارند و در زمان دوران دفاع مقدس در حینی که مردم در صفوف فشرده انتخابات قرار داشتند و مورد هجوم بمباران هواپیماهای عراقی قرار می‌گرفتند، باید بدانیم امروز هم در شرایطی قرار داریم که استکبار با نفوذ خود برای ما لیست‌های انتخاباتی نسخه‌پیچی می‌کند و این نیازمند هوشیاری و مراقبت است.

 

عضو هیات رییسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم اظهار داشت: امروز کسانی که دل به سوی آن طرف مرزها خوش کرده‌اند و کسانی که آرمان‌های ملت برای آنها ارزشی ندارد و کسانی که خون‌های به زمین ریخته‌ برای برپایی جمهوری اسلامی را فراموش‌کردند، باید بدانند در میان ملت جایگاهی ندارند و نخواهند داشت.

 

حجت‌الاسلام رضوی‌مهر با بیان این‌که هوشیاری، بصیرت و ولایت‌محوری مردم موجب می‌شود که مردم به لیست رادیو BBC لندن رأی ندهند، ادامه داد: با متوجه باشیم به نمایندگانی رأی بدهیم که قانون‌محوری، مردم‌خدمتی، برنامه‌محوری و ماهیت ضد استکباری علاوه بر گفتار در کردار و مواضع سیاسی آنان نیز مشهود باشد.

 

وی بیان داشت: نماینده‌ای می‌تواند بر کرسی مجلس شورای اسلامی یا مجلس خبرگان رهبری تکیه بزند که همواره این احساس را داشته باشد که صندلی او استوار بر خون شهیان همیشه شاهد است.

 

مشاور رییس سازمان اوقاف در حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: امروز نیازمند نمایندگانی در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هستیم که هم‌سویی و همدلی با واقعیاتی را دارند که ملت بزرگ ایران اسلامی با استقامت و پایداری و تحمل همه تهدیدها و فتنه‌ها در طول 37 سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی پای آن ایستاده‌اند.

 

وی با بیان این‌که  امروز باید کسانی را به مجلس شورای اسلامی بفرستیم که محور مقاومت را به رسمیت بشناسند، افزود: باید کسانی را به مجلس بدرقه کنیم که به دنبال اشرافی‌گری، خودشیفتگی و تطمیع برای نزدیکان خود نباشند.

 

حجت‌الاسلام رضوی‌مهر تصریح کرد: هرگز نباید به افرادی که خود را قیم انقلاب و ملت می‌دانند رأی داد؛ نباید به کسانی به چشم رعیت به ملت ایران نگاه می کنند دل خوش کرد.

 

وی ادامه داد: باید مواظب باشیم ببینیم چه کسانی از لیست نامزدهای انتخابات حمایت می‌کنند، این گروه‌ها ریشه در آن سوی مرزها دارند و این گروه‌ها با چه پشتوانه‌ای اینچنین به یغماگری حیثیت فرهنگی و سیاسی ملت ایران پرداخته‌اند.

 

استاد حوزه علمیه اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی، بحث نفوذ، بحث فتنه و برجام مشروط به مفاد نه‌گانه از اصول خدشه‌ناپذیر ملت ایران است و همه باید به آن پایبند باشند.

 

وی بیان داشت: ملت بزرگ ایران با تحمل همه سختی‌ها، تحریم‌ها، تهدیدها، مشکلات موجود و بی‌مهری از سوی برخی کارگزاران اجرایی دولت، گوش به ندای رهبر معظم انقلاب خواهد داد و با خلق زیباترین، شکوهمندترین و عظیم‌ترین انسجام، وحدت و یکپارچگی در روز هفتم اسفند نیز مجدد با عشق به معمار بزرگ خمینی کبیر و ایمان به اهداف مقام معظم رهبری دشمنان را رسوا خواهند کرد و نقشه نخ‌نمای آنان را به جهانیان نشان خواهند داد.

 

حجت‌الاسلام رضوی مهر در پایان حضور در انتخابات را امری ضروری دانست و افزود: انتخابات آهنگ همبستگی بین ملت، دولت و رهبری انقلاب است./907/ت302/ج1

ارسال نظرات