۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۳۱۸۷۵۹
مدیر حوزه علمیه کاشان:

گروه های سیاسی منافع نظام و انقلاب را مدنظر قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه کاشان با تأکید بر دقت به اعتقاد و پایداری نامزدها در انقلاب، گفت: رهبر معظم انقلاب در پنج محور دشمن شناسی، تدین، انقلابی گری، شجاعت و خدمت رسانی نامزدها تأکید کرد.
حجت الاسلام منصور فرجي

حجت الاسلام منصور فرجی مدیر حوزه علمیه کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، با اشاره به این که شناخت ما از نمایندگان ضمنی و مقطعی است، گفت: گروه های سیاسی با مذاکره، عنایت و بررسی های خود سعی بر انتخاب بهترین نامزدها دارند.

 

وی افزود: مردم با شناخت از سران گروه های سیاسی و آگاهی از سابقه آنها و محبوب بودن برخی از آنها، در زمینه انتخابات به کاندیدای معرفی شده از سوی آن گروه ها اعتماد می کنند.

 

حجت الاسلام فرجی با تأکید بر این که یکی از راه های شناخت نامزد اصلح دقت در حامیان آنها است، گفت: رهبر معظم انقلاب نیز تأکید کرد در صورت عدم شناخت کاندیداها باید به حامیان آنها دقت کرد.

 

مدیر حوزه علمیه کاشان با تأکید بر دقت به اعتقاد و پایداری نامزدها در انقلاب، افزود: رهبر معظم انقلاب در پنج محور دشمن شناسی، تدین، انقلابی گری، شجاعت و خدمت رسانی نامزدها تأکید کرد.

 

وی با اشاره به این که گروه های سیاسی با تطبیق توانایی نامزدها با معیار های مطرح شده از سوی رهبری در مورد انتخاب نامزد اصلح تصمیم می گیرند، گفت: وام خواه بودن یا نبودن افراد حمایت کننده از نامزدها یک معیار برای اعتماد است.

 

به گفته وی، افراد حمایت کننده از نامزدها باید هدف شان خدمت رسانی به مردم باشد، نه این که منفعت طلبی و بهره برداری از آن شخص در آینده باشد.

 

حجت الاسلام فرجی با تأکید بر مدنظر قرار دادن منافع نظام و انقلاب از سوی گروه های سیاسی، گفت: حمایت کنندگان گروه های سیاسی از کاندیداها افراد شاخص و خدمتگزاری هستند که در غیر این صورت انتخاب مناسبی انجام نخواهند داد./1307/303/ب3

 

ارسال نظرات