۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۳۱۸۸۶۲

حضور گسترده مراجع و علما در انتخابات/ تاکید مراجع بر لزوم انتخاب افراد کاردان و انقلابی

خبرگزاری رسا ـ مراجع تقلید، علما و سران قوا امروز در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شرکت کردند و در گفت وگو با خبرنگاران، حضور مردم در این عرصه را نشانه وفاداری به نظام، ارزش ها و آرمان ها دانستند.
مراجع تقليد حضور مراجع در انتخابات هفتم اسفندماه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا مراجع تقلید علما و سران سه قوه صبح امروز در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شرکت کردند و پس از انداختن آرای خود به صندوق ها مطالبی را بیان کردند.
 
 
آیت الله مکارم شیرازی:
 
حضرت آیت الله مکارم شیرازی برای فعالان انتخابات و عرصه سیاست آرزوی توفیق و برای برگزاری آبرومندانه و عزت مندانه انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی دعا کرد.
 
حضرت آیت الله مکارم شیرازی صبح امروز بعد از اینکه رأی خود را به صندوق شماره 505 انداخت در گفت و گو با خبرنگاران سخنانی را مطرح کرد.
 
این مرجع تقلید شرکت در انتخابات را نعمتی از نعمت‌های خداوند دانست و گفت: صبح امروز در حرم حضرت معصومه برای شرکت کنندگان در انتخابات و فعالان عرصه سیاست دعا کردم.
 
وی ادامه داد: دعای می‌کنم هر کس در انتخابات از هر قشر و جناحی شرکت می‌کنند توفیق یابند، دوم اینکه این انتخابات به صورت آبرومند برگزار شود که موجب خوشحالی دوستان و ناراحتی دشمنان شود و سوم اینکه بعد از انتخابات مسئولان بهتر از گذشته بتوانند که برای ملت فعالیت کنند.
 
آیت الله صافی گلپایگانی:
 
حضرت آیت الله صافی گلپایگانی ضمن انداختن رای خود به صندوق، برای اعتلا و سربلندی و عزت نظام دعا کرد و گفت: خداوند متعال بر عزّت این مردم خوب و مملکت ما، با عمل‌کردن به احکام و دستورات شرع مقدّس اسلام بیفزاید.
 
مشروح سخنان کوتاه حضرت آیت الله صافی گلپایگانی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم. از خداوند متعال مسألت دارم که این مملکت و مردم شریف آن را در پناه عنایات خاصّه حضرت ولیّ‌عصر امام زمان عجّل الله تعالی فرجه الشریف از جمیع خطرات و نقشه‌های شوم دشمنان، مصون و محفوظ بدارد، و به همه توفیق عنایت فرماید که رضای خاطر شریف آن حضرت را در کارها و برنامه‌ها به دست آوریم. مقصد اصلی ما همین است که آن وجود مقدّس از ما راضی و خشنود باشند.

خداوند متعال بر عزّت این مردم خوب و مملکت ما، با عمل‌کردن به احکام و دستورات شرع مقدّس اسلام بیفزاید.
 
 
آیت الله نوری همدانی در گفت وگو با خبرنگاران:
مردم به افرادی انقلابی رأی دهند
 
حضرت آیت الله نوری همدانی وظیفه مردم را رأی دادن به افرادی انقلابی و دارای سابقه انقلابی دانست و گفت: حضور در عرصه انتخابات برای تثبیت عزت و قدرت جمهوری اسلامی است.
 
گزارش رسا حاکی است، حضرت آیت الله نوری همدانی صبح امروز پس از اینکه در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شرکت کرد در جمع خبرنگاران حاضر و سخنان را ایراد کرد.
 
حضرت آیت الله نوری همدانی شرکت در انتخابات امروز را نشان دهنده وحدت و اتحاد کشور و سیلی محکمی به دهان استکبار دانست و گفت: همه باید در انتخابات شرکت کرده و رأی خود را به صندوق‌های انتخاباتی بیاندازند.
 
این مرجع تقلید ادامه داد: ما با رأی دادن خود حضور خود در عرصه و عزت و قدرت خود را ثابت می‌کنیم.
 
وی در توصیه به مردم ایران گفت: زنان و مردان اعم از پیر و جوان باید به افرادی انقلابی و دارای سابقه انقلابی که مشکلات مردم را درک کرده باشند رأی دهند.
 
حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: امیدوارم که با حضور همه مردم در انتخابات و این جوش و خروش، حماسه‌ای به وجود آید که مانند اول انقلاب باشد.
 
وی در پایان برای همه فعالان عرصه انتخابات آرزوی توفیق و سربلندی کرد.
  
آیت الله سبحانی در گفت وگو با خبرنگاران:
مردم به نامزدهای اهل عقل و درد شناس رأی دهند
 
حضرت آیت الله سبحانی از مردم خواست تا به کسانی که اهل عقل و فکر هستند رأی دهند و گفت: شرط دوم مردم این باشد که نمایندگان شان درد را بشناسند و آن را درمان کنند.
 
حضرت آیت الله جعفر سبحانی صبح امروز پس از اینکه رأی خود را به صندوق انتخابات 506 انداخت در جمع خبرنگاران سخنانی را درباره اهمیت انتخابات و انتخاب افراد اصلح مطرح کرد.
 
حضرت آیت الله سبحانی ابراز امیدواری کرد که رأی ها مطابق اسلام و شریعت باشد و گفت: این رأی در سرنوشت مملکت اثر روشنی دارد.
 
این مرجع تقلید افزود: کسانی که علاقمند هستند مملکت در مسیر پیشرفت قرار گیرد و پیشرفت کند و مشکلات حل شود باید در انتخابات شرکت کنند.
 
وی ابراز داشت: مردم باید به کسانی رأی دهند که در وهله اول اهل عقل و فکر باشند و در وهله دوم درد مردم را ببینند و درمان کنند.
 
حضرت آیت الله سبحانی در پایان گفت: بنابراین توصیه می‌شود که همه در انتخابات شرکت کنند.
 
 
حضرت آیت الله جوادی آملی راز و رمز عزت و اقتدار ایران اسلامی و نظام را در همدلی و همزبانی دانست و گفت: نمایندگان باید امانت را حفظ کرده و نظام را به اهداف اصلی خود برسانند.
 
حضرت آیت‌الله عبدالله جوادی آملی ظهر امروز پس از انداختن رای خود به صندوق در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پیام ما تشکر از استقلال طلبی، آزادی‌خواهی و جمهوری اسلامی طلبی مردم است.
 
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با قدردانی از ملت متعهد و پایبند به ارزش های دینی و انقلابی آنان را پیرو امام، رهبری و تابع قرآن و عترت دانست و تصریح کرد: ملت با این انتخابات دست رد بر بیگانگان شرقی و غربی می‌زند.
 
حضرت آیت الله جوادی آملی گفت: امیدواریم این انتخابات برای همگان مبارک باشد؛ نمایندگان باید امانت را حفظ کرده و نظام را به اهداف اصلی خود برسانند تا دشمن بیگانه در دستیابی به اهداف خود ناامید شود؛ کشور با همدلی و همزبانی به نتایج مطلوب برسد.
 
 
آیت الله موسوی اردبیلی:
همه در انتخابات شرکت کنند
 
حضرت آیت الله موسوی اردبیلی از مردم خواست تا به نفع اسلام و مملکت خود رأی دهند و گفت: امیدوارم که نتیجه انتخابات به هدر نرود.
 
حضرت آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی از مراجع تقلید پس از انداختن رأی خود در صندوق 506 در جمع خبرنگاران حاضر شد و سخنانی را ایراد کرد.
 
وی ابراز امیدواری کرد که زحمات تلاشگران عرصه انتخابات به هدر نرود و گفت: ان‌شاء الله نتیجه این انتخابات خوب و به نفع اسلام و مستضعفان باشد.
 
حضرت آیت الله موسوی اردبیلی تصریح کرد: مردم به نفع اسلام و مملکت خود رأی دهند و کسانی که رأی نمی‌دهند باید بدانند که این کار اشتباه است و همه باید در انتخابات شرکت داشته باشند.
 
 
آیت الله علوی گرگانی:
امروز روز تشکر از ملت است
حضرت ‌آیت الله علوی گرگانی امروز را فرصتی مغتنم برای تشکر و سپاسگزاری از مردم برای حضور پر شور در عرصه‌های سیاسی توصیف کرد و گفت: ملت ما باید به دنیا برسانند و بفهمانند که ما در همه شرایط مطیع بزرگان و مسؤولان دین مان هستیم.
 
حضرت آیت الله محمد علی علوی گرگانی پس از انداختن رأی خود به صندوق انتخابات در جمع خبرنگاران حاضر شدو امروز را فرصتی مغتنم برای تشکر و سپاسگزاری از مردم برای حضور پر شور پای صندوق‌های رأی دانست.
 
وی تصریح کرد: حقیقت این است که ملت شریف ایران چنین اوقاتی آماده خدمت و گوش شنوا برای بیانات مقام معظم رهبری و دیگران دارند و لازم است بر ما که قدر این ملت را بدانیم چون باعث آبروی اسلام و مسلمین هستند.
 
حضرت آیت الله علوی گرگانی ابراز داشت: ملت ما باید به دنیا برسانند و بفهمانند که ما در همه شرایط مطیع بزرگان و مسؤولان دین مان هستیم.
 
وی اظهار داشت: الان موقعیت این است که نهایت سپاسگزاری را از ملت داشته باشیم و امیدوارم که امام زمان(عج) نهایت کمک را به ما و مردم داشته باشد.

آیت الله مظاهری پس از شرکت در انتخابات؛
حضور در انتخابات هم امر به معروف و هم نهی از منکر است
 
آیت الله مظاهری و آیت‌الله ناصری استاد برجسته اخلاق حوزه علمیه اصفهان رأی خود را به صندوق انداختند.
 
آیت‌الله مظاهری، رییس حوزه علمیه اصفهان با حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، رأی خود را به صندوق انداختند.
 وی در شعبه اخذ رأی سیار انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، آرای خود را به صندوق انداخت.
 
آیت الله مظاهری این دو انتخابات را حساس برشمرده و خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات امروز هم مصداق امر به معروف و هم مصداق نهی از منکر است.
 
وی بیان داشت: شرکت در انتخابات از این جهت که موجب تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی و نشاط ایران عزیز می شود، امر به معروف است و نیز از این جهت که دشمنان نظام را منکوب و ناامید می سازد، نهی از منکر به شمار می آید.
 
آیت الله مظاهری با تاکید بر این که نظام جمهوری اسلامی احتیاج به پشتیبانی از سوی مردم دارد، تصریح کرد: مردم با شرکت فعالانه در دو انتخابات امروز، در واقع جمهوری اسلامی را پشتیبانی می کنند و این حرکت برای حفظ و تقویت نظام لازم است.
 
رییس حوزه علمیه اصفهان با تجلیل و قدردانی از مردم فهیم ایران که همواره در همه صحنه ها حضور داشته و به خوبی نقش خود را ایفا نموده اند، خاطرنشان کرد: بحمدلله شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال گسترده بود و امیدوارم حضور مردم عزیز در صحنه حساس انتخابات امروز بهتر و ثمربخش تر باشد.
 
همچنین آیت‌الله ناصری استاد برجسته اخلاق حوزه علمیه اصفهان نیز با حضور در انتخابات اظهار داشت: لا حول ولا قوه الا بالله. اصل نظام زیر نظر امام زمان(عج) رشد گرفت و غالب شد.
 
 وی در شعبه اخذ رأی سیار این انتخابات، رأی خود را به صندوق رأی انداخت.
 
آیت الله امینی در گفت وگو با خبرنگاران:
مسؤولان مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را فراموش نکنند
آیت الله امینی از مردم خواست تا با انداختن رأی مثبت به صندوق‌ها در ساختن سرنوشت خود دخیل باشند و گفت: نمایندگان آینده و مسؤولان نظام باید قدر این مردم را بدانند و در مسائل اقتصادی جدیت بیشتری به خرج دهند.
 
آیت الله ابراهیم امینی امروز هفتم اسفندماه، پس از اینکه رأی خود را در صندوق سیار 506 انداخت در جمع خبرنگاران حاضر شد و سخنانی را مطرح کرد.
 
وی به مردم شریف ایران سفارش کرد که در انتخابات شرکت کنند و رأی مثبت دهند و در سرنوشت و آینده خود دخیل باشند.
 
آیت الله امینی ادامه داد: مردم همانند سابق به طور گسترده در انتخابات جمهوری اسلامی شرکت کنند و با بصیرت و شناخت، بهترین افراد را انتخاب کنند و به جهانیان اثبات کنند که ما بعد از سال‌های سال کماکان به نظام اسلامی خود وفاداریم.
 
وی شرکت در انتخابات را نشان دادن قدرت ملت به جهانیان توصیف کرد و گفت: از طرف دیگر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مخصوصاً مسؤولان نظام تقاضا می‌کنم که مردم شریف ایران را فراموش نکنند؛ مشکلات مردم را فراموش نکنند؛ مردم مشکلات مالی، اقتصادی، معیشتی، بیکاری دارند.
 
استاد دروس خارج حوزه علمیه قم تصریح کرد: امیدوارم که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آینده با جدیت تمام بتوانند کاری کنند که مردم راضی باشند؛ مردم ایران مردم خوبی هستند، قدردان هستند و ما هم باید قدردان آن‌ها باشیم مخصوصاً نمایندگان مجلس که دارای اهمیت بیشتری هستند.
 
وی در پایان گفت: به مردم سفارش می‌کنم که رأی مثبت بدهند و از دادن رأی سفید پرهیز کنند.
 
 
آیت الله گرامی هر گونه سهل انگاری و تسامح نسبت به حضور در انتخابات را خسارت آفرین توصیف کرد و آرای ملت را امانتی در دست مدیران و مجریان دانست.
 
آیت الله گرامی امروز پس از آن که رأی خود را به صندوق سیار انتخاباتی شماره 506 انداخت در جمع خبرنگاران حاضر شد و سخنانی را مطرح کرد.

آیت الله گرامی انتخابات را مسأله‌ای اجتماعی توصیف کرد و گفت: لازمه زندگی اجتماعی دخالت هر انسان در امور اجتماعی خویش است.

وی ادامه داد: مهم ترین مسائل اجتماعی، مدیریت جامعه است؛ مدیریت در مسائل قانون‌گذاری، در مسائل مربوط به رهبری و بعد مسائل جنبی دیگر و بهترین راه برای دخالت و نقش آفرینی در این امر انتخابات صحیح و ارزشمند است.

آیت الله گرامی تصریح کرد: آرای مردم در انتخابات تعیین کننده و امانتی به دست مدیران و مجریان است و هر گونه سهل انگاری در حفظ این امانت خیانت است؛ «إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُ بِالعَدلِ وَالإِحسانِ»

وی ابراز داشت: همه برادران و خواهران ایمانی در هر کجای این کشور پهناور امروز در امر انتخابات مشارکت کنند و وظیفه خود را در این مهم انجام دهند که تسامح در این مسأله باعث خسارات سنگین خواهد بود و امیدواریم که همگی موفق و مؤید باشید و باشیم.
 
 
آیت الله سید محمود شاهرودی حضور با شکوه مردم در صندوق‌های رأی گیری را پیش بینی کرد و گفت: امروز مردم ایران دنیا را متحیر و شگفت زده خواهند کرد.
 
آیت الله سید محمود شاهرودی صبح امروز پس از اینکه رأی خود را به صندوق‌های رأی گیری انداخت در جمع خبرنگاران حاضر شد و بر حضور پر شور مردم در پای صندوق‌های رأی تأکید کرد و گفت: امیدواریم با حضور پر شور مردم بار دیگر انتخابات پر شوری را شاهد باشیم.
 
آیت الله سید محمود شاهرودی افزود: این انتخابات و هر انتخابات دیگری در نظام ما همچنان که یک حق برای مردم است تکلیف نیز هست؛ عزت، شکوه و اعتلای نظام در پای صندوق‌های رأی رقم می‌خورد و در این 37 سال که از انقلاب می‌گذرد مردم مؤمن و انقلابی ما به دنیا ثابت کردند که به انقلاب، امام و آرمان‌های امام و اسلام پایبند بوده‌اند.


وی اظهار داشت: امروز نیز مردم بار دیگر با حضور با شکوه خود در صندوق‌های رأی گیری دنیا را متحیر خواهند کرد و با ایمانی که به اسلام، انقلاب دارند بار دیگر وفاداری خود را به جهانیان نشان خواهند داد.


استاد دروس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به ناامنی‌های منطقه‌ای، ایران اسلامی را کشوری آرام خواند و گفت: این نظام توانسته است عدالت، وحدت امت اسلامی را در جهان نشان دهد و علیرغم همه مشکلاتی که دشمنان برای این کشور ایجاد کرده‌اند مردم همچنان پایبند به این نظام هستند.
 
 
 
 
رییس جمهور با بیان این که نتیجه انتخابات هر آنچه که باشد، خروجی آن پیروزی ملت و جناح‌ها است، گفت: انتظار داریم از فردا مردم در بخش مشارکت اقتصادی فعال باشند تا ایرانی در شان همه ملت بسازیم.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی با در دست داشتتن شناسنامه خود در پای صندوق سیار وزارت کشور حضور یافت و به 16 تن از نامزدهای اصلح مجلس خبرگان رهبری و 30 تن از نامزدهای اصلح نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی در استان تهران رأی داد.
 
 
وی بعد از به صندوق انداختن رای خود، گفت: به ملت بزرگ ایران تبریک می گویم به خاطر حضور فعال در روز سرنوشت، گزارشات دریافتی امروز ما حاکی از امنیت و حضور پرشور مردم دارد.
 
 
حجت الاسلام والمسلمین روحانی افزود: انتخابات امروز ما نماد استقلال سیاسی و حاکمیت ملی ماست، قبل انقلاب دست های بیگانه برای ما تصمیم می گرفتند، اما در طول این 37 سال مردم ما با دستان پر برکت خود برای کشور تصمیم می گیرند، امروز به همت مردم دو نهاد بسیار مهم ، مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شکل می گیرد.
 
 
رییس جمهور بیان داشت: رای امروز مردم یک سرمایه گذاری پرسود است، یک ساعت ایستادن در صف منجر به ثمره 4 ساله برای مجلس شورای اسلامی و 8 ساله برای خبرگان رهبری می‌شود، به واقع کدام تجارت است که در عرض یک ساعت حاصلی همچون آرامش، عزت، امید به آینده و رونق اقتصادی رقم بزند.
 
 
وی تأکید کرد: امروز مشارکت سیاسی به مفهوم امیدواری و اعتماد به نظام و آینده است، بنابراین امید و اعتماد سرمایه اصلی بزرگی است که پای هر دو با آرای مردم امضا می شود.
 
 
حجت الاسلام والمسلمین روحانی ابراز داشت: انتظار داریم از فردا مردم در بخش مشارکت اقتصادی فعال باشند تا ایرانی در شان همه ملت داخل و خارج کشور بسازیم.
 
 
وی عنوان داشت: دولت آرای مردم را امانت بزرگ می داند و همه توان خود را در این راه به کار می گیرد، به ملت اطمینان می دهم همه تلاشمان را می کنیم تا یک انتخابات قانونی و سالم برقرار کنیم تا افتخاری در تاریخ ما و همه دوستان ما در جهان شود، امروز چشم دوستان ما به انتخابات دوخته شده، تردید ندارم مردم دوباره بر مبنای فهم و اراده خود حماسه خواهند آفرید.
 
 
حجت الاسلام والمسلمین روحانی گفت: تا 8 صبح دیروز رقابت بود، امروز صرفا زمانِ با آرامش به سمت صندوق رای رفتن و اقدام سرنوشت ساز کردن است، امروز هم پیروز هستند، اگر جناحی اکثریت را بگیرد و یا نگیرد حتی پیروز است، زیرا این مشارکت نشان دهنده پیروزی ماست، امیدوارم نتیجه انتخابات نشاط همگانی برای کل کشور باشد، هر مجلسی از هر دو انتخابات به وجود بیاید برای ما محترم است، مردم به آرای اکثریت احترام می گذارند، نگاه ما نیز به اکثریت آرا و صندوق های انتخاابات خواهد بود.
 
 
حجت الاسلام والمسلمین روحانی در پایان گفت: من دست تمام کسانی را که پای صندوق های رای می روند را می بوسم
 
 
رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ورود افراد قوی به مجلس در سرنوشت کشور موثر است گفت: تلاش برای خدمت به مردم مهم است نه برنده و بازنده بودن.
 
دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (جمعه 7 اسفند) در نخستین ساعات آغاز رأی‌گیری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی پس از اینکه رأی خود را در مسجد امام حسن عسکری به صندوق 23 حوزه انتخابیه قم انداخت، در جمع خبرنگاران حضور مردم در انتخابات را مناسب دانست و گفت: این حضور مایه خوشبختی است، زیرا نشان می‌دهد مردم نسبت به سرنوشت خود حساس هستند و می‌توانند هماهنگی و کارآمدی بیشتر را در کشور رقم بزنند.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی از مجلس به عنوان یکی از ارکان مهم تصمیم‌گیری نام برد و افزود: مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی از ارکان تصمیم‌گیری نظام بوده و ریل‌گذار حرکت کشور هستند و تصمیمات مجلس شورای اسلامی در کوتاه مدت و دراز مدت مؤثر است.
 
دکتر لاریجانی با تاکید بر اینکه مجلس به صورت مستقیم در زندگی و معیشت مردم نقش دارد، گفت: هرچقدر افراد توانمندتری در مجلس حضور یابند، آینده کشور در شرایط مناسب‌تری رقم زده می‌شود.
 
وی مهم‌ترین مشکل کشور را اقتصاد دانست و بیان کرد: کارآمدی اقتصادی و ایجاد رونق اقتصادی و مبارزه با رکود به عنوان مهم‌ترین مسئله کشور در مجلس آینده پیگیری می‌شود.
 
دکتر لاریجانی ادامه داد: مجلس آینده برای ایجاد بسترهای مناسب در حوزه سرمایه‌گذاری و تسهیل امور لازم در این راستا و توسعه نظارت‌ها تلاش می‌کند.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بازنده و برنده در انتخابات مهم نیست، ادامه داد: تلاش برای خدمت به مردم مهم است و اینکه روحیه سهیم بودن در رفع مشکلات کشور در افراد وجود داشته باشد، اگر این سنگر نباشد سنگرهای دیگر زمینه خدمت‌رسانی را فراهم می‌کند.
 
آیت الله آملی لاریجانی در گفت‌وگو با خبرنگاران:
دفاع از نظام و رهبری پیام مردم ایران به دشمنان است
 
آیت الله آملی لاریجانی گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی پیامی روشن برای کشورهای غربی دارد که مردم ما یکپارچه از نظام و رهبری دفاع می کنند.
 
آیت الله صادق آملی لاریجانی، رییس قوه قضاییه در نخستین ساعت از شروع انتخابات در حوزه انتخابیه مسجد غریب الغربا آمل حضور پیدا کرده و رأی خود را در صندوق انداخت.
 

آیت الله صادق آملی لاریجانی، رییس قوه قضاییه پس از انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور پرشور و پرنشاط مردم موجب اقتدار و صلابت نظام اسلامی می شود.
 

وی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی پیامی روشن برای کشورهای غربی دارد که مردم ما یکپارچه از نظام و رهبری دفاع می کنند.
 

رییس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: مردم ما در هفتم اسفند اعلام می کنند کاری به خط دهی های بیگانگان ندارند و آن چیزی که خودشان می خواهند در پای صندوق های رأی خواهند ریخت.
 

وی افزود: اخیرا کاخ سفید اعلام کرد مردم ایران نظر خودشان را به جهان اعلام کنند که باید گفت مردم ما سی و هفت سال است دارند نظر خود را به جهان اعلام می کنند.
 

آیت الله آملی لاریجانی خاطرنشان کرد: مردم ایران در هفتم اسفند هم به لطف الهی حماسه ایجاد خواهند کرد و نظر خودشان را با صدای رسا به جهان اعلام می کنند که کشورهای بیگانه حق دخالت و خط دهی در کشور ما را ندارند.
 

رییس قوه قضاییه با بیان این که استقلال و عزت برای کشور ما یک اصل است، گفت: اطمینان داریم مردم ما در انتخابات پرشور شرکت کرده و پیامی روشن برای دشمنان نظام و انقلاب دارند. /836/پ202/ج
ارسال نظرات