۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۳۲۰۵۱۵
حسینی در صحن علنی مجلس:

مهاجرت مردم از سیستان تبعات امنیتی به همراه خواهد داشت

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس گفت: در سال 95 و پس از پایان یافتن سال تحصیلی شاهد موج گسترده مهاجرت مردم از سیستان خواهیم بود که برای کشور تبعات امنیتی به همراه خواهد داشت.
سيد باقر حسيني

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، سید باقر حسینی در حاشیه صحن علنی مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه در سال 95  و پس از پایان یافتن سال تحصیلی شاهد موج گسترده مهاجرت مردم از سیستان خواهیم بود، اظهار کرد: با ارائه لایحه مستقل منطقه آزاد تجاری سیستان از سوی دولت می توانیم جلوی این مهاجرت ها را گرفت.

وی با بیان اینکه این مهاجرت ها برای کشور غیر قابل جبران خواهد بود، افزود: این مهاجرت ها برای کشور تبعات امنیتی به همراه خواهد داشت و دولت در الین راستا باید هرچه سریعتر لایحه مستقل ایجاد منطقه آزاد تجاری – صنعتی سیستان را به مجلس ارائه کند.
 
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود  با ابیان اینکه عدم بیطرفی مجریان انتخابات در این استان در این دوره مشهود بود، تصریح کرد: در این انتخابات خرید و فروش آراء به نفع برخی از منتخبان انجام گرفت لذا خواهشمندم شورای نگهبان هر چه سریعتر به شکایت ها و تذکرات مردم در این خصوص پاسخگو باشد/858/پ202/ج
ارسال نظرات