۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۳۲۱۹۹۶

پیام تبریک آیت الله نوری همدانی به آیت الله علم الهدی و تولیت آستان قدس رضوی

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی با صدور پیام های جداگانه انتصاب آیت الله علم الهدی به نمایندگی ولی فقیه در خراسان رضوی و حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به عنوان تولیت آستان قدس رضوی را تبریک گفت.
آيت الله نوري همداني

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی در پیامی انتصاب آیت الله سید احمد علم الهدی به عنوان نمایندگی ولی فقیه در خراسان رضوی را تبریک گفت.

 

بر اساس این گزارش، متن پیام تبریک حضرت آیت الله نوری همدانی که در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

حضرت آیت الله آقای حاج سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه محترم مشهد مقدس دامت برکاته

انتصاب شایسته حضرتعالی از سوی مقام معظم رهبری (دام ظله) به عنوان نمایندگی معظم له در استان خراسان رضوی و توفیق خدمتگزاری در جوار مبارک حضرت ثامن الحجج علیهم السلام موجب مسرت گردید.

الحمدلله جنابعالی دارای سوابق درخشان در عرصه های مختلف مدیریتی از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی بوده اید و در جایگاه مقدس امامت جمعه نیز با خدمات و راهنمائی های سازنده و آموزنده و وحدت آفرین درخشندگی خاصی دارید.

ذلک فضل الله یؤتیه من یشاء والله ذوالفضل العظیم

امروز نیز در این سنگر مقدس با همکاری نیروهای ارزشمند و حزب اللهی و ولائی آن استان با توفیق خداوند متعال بیش از پیش مؤثر خواهید بود.

والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا و ان الله لمع المحسنین

اهالی ولایتمدار آن منطقه نیز قدردان وجود آن شخصیت فقهی، علمی، فرهنگی و سیاسی خواهند بود من کان الله کان الله له

و الحمدلله علی ما وقع صدر من اهله و وقع فی محله

اینجانب نیز ضمن عرض تبریک انتصاب، موفقیت روزافزون آن سرور معظم را از خداوند متعال خواستارم و متلمس دعای مبارکتان هستم

 

پیام تبریک آیت الله نوری همدانی به تولیت آستان قدس رضوی

گزارش خبرگزاری رسا حاکی است، حضرت آیت الله نوری همدانی همچنین در پیامی جداگانه انتصاب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به عنوان تولیت آستان قدس رضوی از سوی رهبر معظم انقلاب را تبریک گفت و برای وی در این مسؤولیت مهم آرزوی توفیق کرد. 

 

متن این پیام به این شرح است: 

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای رئیسی

تولیت محترم آستان قدس رضوی دامت برکاته

انتصاب بجا و شایسته جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام ظله العالی) به‌عنوان تولیت آستان مقدس رضوی که نشان بارز شایستگی حضرتعالی است موجب مسرت گردید.

جنابعالی از نخستین ساعات طنین شکوه آخرین انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها حاضر شدید و با بعهده گرفتن مسئولیت‌های مختلف منشأ برکات و‌ آثار درخشان گردید و خدمات فراوانی را به انجام رسانیدند و از نظر فردی یک شخصیت علمی فقهی و دارای مدیریت کامل و موفق می‌باشید. یقیناً در عرصه این خدمتگزاری جدید که با الطاف خاصه حضرت علی‌ بین موسی‌الرضا علیهاالسلام همراه است موفق خواهید بود. ان‌شاءالله‌تعالی

اینجانب ضمن دعای خیر و عرض تبریک موفقیت روز افزون آن برادر عزیز از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نماییم.

/924/د101/ج

 

ارسال نظرات