۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۴
کد خبر: ۳۲۲۱۳۳
امام جمعه موقت کاشان:

دفاع از مظلومان و مبارزه با استکبار از شاخصه های انقلابی بودن است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کاشان گفت: شاخصه اصلی انقلابی بودن در آموزه های امام راحل، مبارزه با کفر، شرک و استکبار جهانی و دفاع از مظلومان و محرومان است.
حجت الاسلام والمسليمن علي احتشام

حجت الاسلام علی احتشام، امام جمعه موقت کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: شاخصه اصلی انقلابی بودن در آموزه های امام راحل، مبارزه با کفر، شرک و استکبار جهانی و دفاع از مظلومان و محرومان است.

 

وی افزود: خط نفوذ دشمنان با هدف به بیراهه کشاندن و انحراف نظام و انقلاب و ایجاد روحیه خستگی در مسیر مبارزه و عدم اهتمام در دفاع از مظلومان و مستضعفان است.

 

حجت الاسلام احتشام با بیان این که رهبر معظم انقلاب در طول چند ماه گذشته در خصوص نفوذ دشمن در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های مسؤولان نظام و مؤثران در اداره جامعه، تذکرات مفیدی را ارائه فرموده است، ادامه داد: تأکید رهبری بر شناخت دشمن در جهت جلوگیری از نفوذ در سیاست، فرهنگ و اقتصاد در جامعه اسلامی است.

 

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به این که مسؤولان باید با جدیت و با روحیه ای انقلابی در مقابل جریان نفوذ بایستند، گفت: بعد از تأکیدات مکرر رهبری در خصوص جریان نفوذ، ایشان در جمع اعضای مجلس خبرگان و طلاب حوزه های علمیه قم نیز بار دیگر تأکیدی مجدد بر بقاء آرمان های انقلابی که در رأس آنها مبارزه جدی با استکبار جهانی و دفاع از مظلومان و مستضعفان است، داشتند.

 

 وی یادآور شد: به فرموده امام خمینی(ره) تا کفر و شرک باشد، مبارزه است و تا مبارزه است، ما هستیم.

 

حجت الاسلام احتشام ضمن تحسین مبارزه و مقاومت ملت ایران، گفت: مقاومت ملت ایران برای ملت های مستضعف جهان الهام بخش بوده و این روحیه انقلابی برگرفته از سیاست کلی و رکن اساسی در انقلاب اسلامی است./1307/302/ب1

ارسال نظرات