۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۳۲۲۸۰۳
امام جمعه دورود:

حمایت از تولید ملی راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دورود حمایت از تولید ملی را راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی بیان کرد و گفت: در راستای تولیدات داخلی باید تولید با کیفیت مورد توجه قرار گیرد.
عکسي از اقتصاد مقاومتي

حجت الاسلام رضا حقیان، امام جمعه دورود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به نام گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بیان داشت: اقتصاد از مسائل مهم امروز کشور است.

 

وی با بیان این که در راستای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی باید عزم و اراده جدی صورت گیرد، افزود: شعار سال باید از سوی اقتصاد دانان، نخبگان و اندیشمندان باید مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

 

حجت الاسلام حقیان با اشاره به این که رهبر فرزانه انقلاب در راستای معرفی ارزش ها نام سال را انتخاب می کنند، عنوان داشت: این امر باید مورد توجه ویژه دولت و ملت قرار گیرد.

 

امام جمعه دورود با بیان این که عملی شدن شعار سال به تنهایی از سوی دولت خارج است، تصریح کرد: تحقق شعار سال نیازمند همت، تلاش و عمل دولت و ملت، مردم و مسؤولان است.

 

وی در ادامه با تأکید بر دوری از نگاه کردن به نام گذاری سال به عنوان یک عمل تشریفاتی اظهار داشت: باید برنامه ریزی منسجم و متداولی در عرصه های گوناگون در تبیین شعار سال صورت گیرد.

 

امام جمعه دورود با تأکید بر توجه به توان داخلی و تولیدات با کیفیت در کشور، حمایت از تولید ملی را از راهکارهای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: در سایه تکیه به توان داخلی باید اقتصاد کشور را سامان بخشید.

 

وی در ادامه بیان داشت: تولید با کیفیت موجب شکوفایی اقتصاد کشور خواهد شد و تکیه بر توان داخلی کشور زمینه رشد اقتصادی را فراهم می کند.

 

حجت الاسلام حقیان با بیان این که در جهت اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی نباید چشم به دست بیگانگان داشته باشیم، خاطرنشان کرد: در سایه اقتصاد مقاومتی باید دست بیگانگان را از اقتصاد کشور کوتاه کرد./9459/302/ب1

ارسال نظرات