۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۳۲۳۰۳۲
امام جمعه امیدیه:

برخی با مطرح کردن مذاکره به دنبال عادی سازی رابطه با مستکبران هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه امیدیه هدف کسانی که بحث مذاکره را مطرح می کنند، تنها به دست آوردن لبخند آمریکا خواند و گفت: این افراد از این طریق به دنبال عادی سازی روابط با آمریکا و کشورهای استکباری در افکار عمومی هستند.
حجت الاسلام مهدي عليزاده ، امام جمعه اميديه

حجت الاسلام مهدی علیزاده، امام جمعه امیدیه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب بارها بر مسأله نفوذ تأکید کرده اند، ابراز داشت: نفوذ از دیدگاه ایشان یعنی گفتن حرف هایی از سوی افراد بدنه نظام که آمریکا به دنبال آن است.

 

وی با اشاره به این‌که جمله فردای دنیا، فردای مذاکره است، سخن آمریکا می باشد، اظهار داشت: آمریکا همواره به دنبال این بوده که موشک و سلاح های قتل عام دسته جمعی داشته باشد اما به دیگر کشورها می گویند که باید از طریق گفتمان حق خود را بگیرند.

 

این مقام مسؤول ادامه داد: دلیل این مسأله، تضعیف کردن حرف دیگران در برابر خواسته های خود است و این‌که هرچه بگویند باید قبول کنند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی امیدیه با مطرح کردن این سؤال که چنین افرادی در دوره های گذشته می گفتند انرژی هسته ای به سود ایران نیست، اگر اینگونه است پس چگونه به بیان خود توانستند از این طریق کارگشایی کنند، خاطرنشان کرد: توانستند انرژی هسته ای را بدهند و لبخند آمریکا را بخرند.

 

امام جمعه امیدیه هدف کسانی که بحث مذاکره را مطرح می کنند، تنها به دست آوردن لبخند آمریکا خواند و عنوان کرد: این افراد از این طریق به دنبال عادی سازی روابط با آمریکا و کشورهای استکباری در افکار عمومی هستند.

 

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به این‌که امام خمینی(ره) آمریکا را به عنوان شیطان بزرگ برای مردم معرفی کرد، به گونه ای که پس از هر نماز واجب شعار مرگ بر آمریکا را به عنوان یکی از تعقیبات سر می دادند، ادامه داد: این افراد به دنبال فرهنگ سازی در جهتی دیگر و معرفی آمریکا به عنوان کشور دوست و دلسوز است.

 

وی با هشدار این‌که عادی سازی رابطه با آمریکا خطرناک است و باید مانع از تحقق آن شد، گفت: چهره خبیث و گرگ صفت آمریکا برای مردم باید روشن شود و جنایت هایی که با تجهیزات نظامی و پول های مسلمانان انجام می دهند را به نمایش گذاشت.

 

موفقیت مداحان در استفاده از اشعار با مضامین بصیرت افزا است

این مقام مسؤول با اشاره به بخش دیگری از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و نقش مداحان، اظهار داشت: نخست مداحی را باید به عنوان هنر در نظر گرفت؛ هنر اثرگذاری بسیار بالایی دارد و شاید یک شعرخوانی اثر ده ها منبر و سخنرانی را داشته باشد.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی امیدیه با تأکید بر اینکه اگر مداحان توانستند از اشعاری استفاده کنند که سبب بصیرت افزایی و جهت دهی مردم شود، موفق خواهند بود، افزود: مداحی تنها به عنوان مدح کردن اهل بیت(ع) نیست بلکه مخلوط با سیاست به معنای بینش و بصیرت است./9453/302/ب1

ارسال نظرات