۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۳۲۳۹۷۸
منتخب مردم کاشان در مجلس دهم شورای اسلامی:

عنوان دارالمؤمنین کاشان به برکت وجود علی بن باقر است

خبرگزاری رسا ـ منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان این که سرمایه وجود علی بن باقر(ع) را باید قدر دانست و آن را از مهجوریت و غربت خارج کرد، گفت: عنوان دارالمؤمنین کاشان به برکت وجود علی بن باقر(ع) است.
سيد جواد ساداتي نژاد

سید جواد ساداتی نژاد، منتخب دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که اردهال منطقه ای پر افتخار است، گفت: در جامعه امروز مردم هر منطقه به سرمایه های خود افتخار می کنند که این سرمایه ها می توانند مادی یا معنوی باشند.

 

وی افزود: منطقه کاشان دارای سرمایه های عظیم متعددی اعم از اقلیم، معادن، کوهستان ها و کویر است، اما بالقوه روی زمین مانده و نتوانسته به بالفعل تبدیل شود و برای مردم رفاهی ایجاد کند.

 

ساداتی نژاد با تأکید بر این که از کوهستان تا قلب کویر منطقه مانند گنجی خدادادی برای ما است، افزود: از این سرمایه ها باید با عِلم و مدد مردم و دانش فرهیختگان بهره برد.

 

منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان این که پرواز نیاز به دو بال دارد که یکی از آن بال ها مادی است، ابراز کرد: بال دیگر سرمایه معنوی است که انسان ها را زنده نگه می دارد و ایجاد انگیزه می کند.

 

وی با اشاره به این که منطقه اردهال از سرمایه های معنوی عظیم محسوب می شود، بیان کرد: اردهال بال پرواز منطقه بزرگ کاشان است و وجود علی بن باقر(ع) و شهادت حسین گونه ایشان، سند افتخار ولایتمداری و مدال افتخار مردم این منطقه است.

 

ساداتی نژاد با اشاره به این که چوبِ های نمادین در دست مردم فین کاشان، نماد دفاع از ولایت است، گفت: صفت دارالمؤمنین  بریا شهرستان کاشان به برکت وجود علی بن باقر(ع) است.

 

منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس دهم شورای اسلامی تأکید کرد: سرمایه وجود علی بن باقر(ع) را باید قدر دانست و از مهجوریت و غربت خارج کرد.

 

به گفته وی، بزرگ ترین سرمایه ما، وحدت و انسجام است که می تواند ما را به رشد و پیشرفت برساند و بر خلاف آن حرکت کردن و ایجاد تفرقه، بزرگ ترین دشمن انسان ها است.

 

وی با تأکید بر تقویت وحدت در منطقه، گفت: منطقه اردهال که دارای ظرفیت های فراوانی است را می توان با تلاش به عنوان منطقه نمونه معرفی کرد که لازمه آن برنامه ریزی است.

 

ساداتی نژاد با تأکید بر این که باید اوج و قله اردهال را ترسیم کرد تا بتوانیم بر اساس آن حرکت کنیم، افزود: لازم است برای منطقه اردهال طرح برنامه شود.

 

منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان این که نماز جمعه قلب و روح هر منطقه است، گفت: منطقه ما از نعمت نماینده ولی فقیه بهره می برد و آیت الله نمازی از سرمایه های کشور است.

 

ساداتی نژاد با اشاره به وجود نخبگان، شخصیت ها و جوانان لایق اردهالی که در سراسر جهان وجود دارند، گفت: باید از این پتانسیل ها برای موضوعات گردشگری مذهبی، منابع آبی و راهی این منطقه بهره برد./1307/303/ب1

ارسال نظرات