۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۴۲۳۱۸۸
مدیر مدرسه علمیه کوهدشت:

تقویت ارزش های دینی جامعه در گرو تبلیغ و ترویج ارزش های اخلاقی است

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت با بیان این که روحانیت در جامعه از جایگاه والایی برخوردار است، گفت: تقویت ارزش های دینی در گرو تبلیغ و ترویج ارزش های اخلاقی از سوی روحانیت است.
مدیر مدرسه باقرالعلوم کوهدشت

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی، مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: روحانیت در بین مردم از جایگاه رفیعی برخوردار بوده و است.

 

وی با اشاره به حمایت و پشتیبانی مردم از روحانیت و شکل گیری انقلاب، افزود: دشمن به دنبال تضعیف این ارتباط و دلسرد کردن مردم از روحانیت هستند، غافل از این که روحانیت برخاسته از همین مردم است.

 

حجت الاسلام سبحانی با اشاره به دسیسه های دشمن در راستای کمرنگ کردن ارزش های دینی و باورهای اعتقادی مردم به ویژه نسل جوان، اظهار داشت: فعالیت حوزه ها و تقویت باورهای اعتقادی مردم خنثی کننده هجمه های فرهنگی دشمن است.

 

وی اظهار داشت: در راستای تقویت نقش حوزه های علمیه در جامعه باید نبست به نیازهای روز و مشکلات جامعه آگاه بود و بتوان طلابی تربیت کرد که در عرصه تبلیغ و آگاه سازی مردم نقش آفرینی کنند.

 

مدیر حوزه های علمیه کوهدشت معنویت، زهد و ساده زیستی را از جمله ویژگی های مهم یک طلبه دانست و افزود: طلاب باید ساده زیستی را در مرحله نخست مورد اهمیت قرار دهند و از بزرگان و علمای دین الگو بگیرند.

 

وی در ادامه گفت: اخلاق، علم آموزی، آگاه بودن به مسائل دینی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اقتصادی از دیگر ویژگی های مهم یک طلبه است.

 

حجت الاسلام سبحانی با بیان این که فعالیت حوزه های علمیه و روحانیت در جامعه با توجه به مشکلات و معظلات جامعه امروز خنثی کننده هجمه های فرهنگی دشمن است، یادآور شد: با توجه به فراوانی هجمه ها فعالیت های دینی و فرهنگی باید چندین برابر شود.

 

وی در ادامه با اشاره به فعالیت 170 طلبه در مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت بیان داشت: 35 نفر از طلاب این مدرسه در عرصه تبلیغی فعالیت دارند.

 

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت اقامه نماز جماعت، پاسخگویی به سؤالات شرعی و شبهات دینی دانش آموزان و آگاه سازی نسل جوان از هجمه های فرهنگی غرب را از جمله فعالیت تبلیغی طلاب عنوان کرد./9459/302/ب2

فاطمه ملکی
ارسال نظرات