۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۴۲۳۳۲۹
به همت جامعه عبادالرحمن بصیر؛

ماهنامه امر به معروف و نهی از منکر منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ دبیر جامعه فرهنگی عبادالرحمن بصیر با اشاره به انتشار نخستین شماره ماهنامه فرهنگی اجتماعی عبادالرحمن (نشریه فعالان مردمی امر به معروف و نهی از منکر) به بیان اهداف نشر این ماهنامه پرداخت.
ماهنامه عبادالرحمن

روح الله عباسیان، دبیر جامعه فرهنگی عبادالرحمن بصیر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از انتشار نخستین شماره ماهنامه فرهنگی اجتماعی عبادالرحمن (نشریه فعالان مردمی امر به معروف و نهی از منکر) خبر داد.

 

وی اظهار داشت: شماره نخست نشریه امر به معروف و نهی از منکر عبادالرحمن، اول اردیبهشت‌ماه در 52 صفحه و به قیمت 30000 ریال منتشر و با 5000 نسخه در سراسر کشورتوزیع شد.

 

دبیر جامعه فرهنگی عبادالرحمن بصیر ابراز کرد: هدف از انتشار نشریه، آشنا کردن بیشتر مردم با حوزه امر به معروف و نهی از منکر، انسجام بخشی و وحدت آفرینی میان فعالان مردمی امر به معروف و نهی از منکر است.

 

وی عنوان کرد: همچنین بیان دغدغه‌های فعالان امر به معروف و مطالبه گری از مسؤولان و بیان مسائل علمی و فرهنگی جهت فعالیت علمی بیشتر در حوزه مطالعات امر به معروف و نهی از منکر از سایر اهداف انتشار این نشریه است.

 

عباسیان خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام دکتر مسعود راعی صاحب امتیاز و مدیر مسؤول و روح الله عباسیان سردبیری ماهنامه فرهنگی اجتماعی عبادالرحمن را برعهده دارند.

 

وی با اشاره به سرفصل‌های نخستین شماره نشریه عبادالرحمن بیان کرد: اخبار و مطالب روز، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، آسیب‌های غنا و موسیقی، جوانان مؤمن و انقلابی، گفت‌وگو و مصاحبه، ارتباط با مخاطبان و فراخوان پژوهش از جمله سرفصل‌های این شماره از نشریه هستند.

 

دبیر جامعه فرهنگی عبادالرحمن بصیر عنوان کرد: همچنین در این شماره از نشریه گزارش دیدار اعضای جامعه عبادالرحمن با مراجع عظام تقلید و حجج اسلام والمسلمین صدیقی، پناهیان، علم الهدی، قائم مقامی و سرهنگ کریمی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی اصفهان نیز منتشر شده است.

 

وی از فعالان مردمی امر به معروف خواست تا با مطالعه ماهنامه عبادالرحمن، نظرات را برای پیشبرد اهداف والای این مجموعه اعلام کنند و آن را برای مجموعه‌های فرهنگی خود تهیه کنند.

 

عباسیان در پایان از مسؤولان حوزه امر به معروف و نهی از منکر خواست تا در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر، همکاری لازم را داشته باشند و مجموعه‌ها و مؤسسات و گروه‌های مربوطه را یاری کنند./997/پ202/س

ارسال نظرات