۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۴۲۴۴۲۰
به مناسبت روز معلم؛

مراسم تجلیل از اساتید حوزه علمیه خواهران زنجان برگزار شد

مراسم تجلیل از اساتید برتر حوزه های علمیه خواهران زنجان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی برگزار شد.
همایش تجلیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام بلال محمدی، مدیر استانی حوزه های علمیه خواهران زنجان، در مراسم تجلیل از اساتید برتر حوزه های علمیه خواهران زنجان، با اشاره به تأثیر بسزای اساتید در زندگی طلاب، گفت: استاد می تواند هم در خوشبختی و هم در خوش وقتی طلاب مؤثر بوده و در تمام لایه های زندگی فردی و اجتماعی دانشجوهای خود اثرگذار باشد.

 

وی در ادامه با توصیف استاد به چراغ راه طلاب خاطرنشان کرد: استاد چراغ راه متعلمین خود بوده و این نورانیت وی می تواند در تمامی اعمال و رفتار و زندگانی افراد، جاری و ساری بوده و اثر گذاری بسزایی داشته باشد.

 

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به تعداد اساتید در حال تدریس در حوزه های علمیه خواهران زنجان اظهار داشت: ما امروز در هفت واحد حوزوی که در زنجان به صورت فعال داریم، 90 استاد بسیار خوب در حال تدریس بوده که 52 نفر از آنها از جمع طلاب حوزه های علمیه خواهران استان زنجان هستند که این نیز سبب افتخار است.

 

حجت الاسلام محمدی در پایان با ابراز امیدواری از بی نیازی حوزه های علمیه از دیگر مراکز آموزشی، تصریح کرد: امیدواریم به نقطه ای از کمال و خودکفایی برسیم که بتوانیم در همه زمینه ها نیازهای علمی خود را رفع کرده و دیگر نیازمند هیچ یک از مراکز غیر حوزوی نباشیم.

 

در ادامه این مراسم از سرکار خانم اسماعیلیان، سرکار خانم یاوری، و سرکار خانم علمی فرد به عنوان اساتید برتر حوزه های علمیه زنجان با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.

 

گفتنی است؛ حجج اسلام رحیمی، زاهدی پور، احدی، صالحی، عزیزی، احمدی، حسین زاده، قنبری، نظری، نصیری، حسنی و بانوان محترمه سرکار خانم سپهری، علوی، باقری، حسنلو، حیدری، صالحی، عباسی، محمدی، میر محمدی، آقاخانی، حاتمی و مولایی از جمله دیگر اساتیدی بودند که با حضور امام جمعه زنجان از آنها تجلیل به عمل آمد./202/949/ب1

ارسال نظرات