۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۴۲۴۸۵۵
رییس جنبش سنی پاکستان:

اجازه استعمار پاکستان از سوی آمریکا را نمی دهیم

رییس جنبش اهل تسنن پاکستان نسبت به گسترش فرهنگ غرب در این کشور به شدت هشدار داد و تأکید کرد که اجازه تبدیل پاکستان به مستعمره آمریکا را نخواهیم داد.
محمد ثروت اعجاز قادری

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد ثروت اعجاز قادری رییس جنبش اھل سنت پاکستان، در کنفرانس خبری امروز که در دفتر این جنبش در شھرلاھور پاکستان برگزار شد، از سیاست ھای سرمایه داری دولتمردان پاکستان به شدت انتقاد کرد.


وی ترویج فرھنگ آمریکا و غرب مبنی بر بی حجابی، بی بند و باری، برھنگی و ارتباط نامشروع زنان و مردان را خلاف آموزہ ھای اسلامی و قانون اساسی کشور دانست و گفت: بعضی از دولتمردان کشور به نام آزادی و پیشرفت می خواھند فرھنگ آمریکا و غرب را در کشور ترویج کنند، اما نمی گذاریم پاکستان به مستعمرہ آمریکا تبدیل شود.


قادری، فرھنگ اسلامی را فرھنگ غنی دانست و تاکید کرد: حقوقی که اسلام برای زنان در نظر گرفته، کاملا طبیعی است، امروزه زنان غربی از فرھنگ خود به سطوح آمدہ اند و خسته شدہ اند. آمریکا و غرب چون نمی توانند جلوی گرایش جوانان خود را به اسلام بگیرند، درصدد فسخ فرهنگ اسلام هستند.


وی در پایان از توھین به رسول اکرم(ص) در رسانه ھای اجتماعی به شدت انتقاد کرد و خواستار دستگیری توھین کنندگان شد./988/ب903/د

ارسال نظرات