۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۴۲۶۲۳۳
استاد حوزه علمیه بابل:

مدافعان حرم پیروان حقیقی حضرت عباس هستند

استاد حوزه علمیه بابل با تجمید از فداکاری و رشادت های مدافعان حرم، گفت: مدافعان حرم به عنوان پیروان حقیقی حضرت عباس(ع) نگهبانی و حراست از حریم اهل بیت را بر عهده دارند.
عباس بابائیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عباس بابائیان استاد حوزه علمیه بابل، عصر امروز در دیدار جمعی از پاسداران و جانبازان بابلکنار با تمجید از ایثارگری جانبازان و پاسداران، گفت: امنیت امروز ما مدهون مجاهدت و رشادت ایثارگرانی است که همه چیز خود را در طبق اخلاص گذاشتند و امروز از بالاترین ضریب امنیتی در منطقه برخورداریم.

 

وی با اشاره به نامگذاری روز  میلاد امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار، افزود: پاسداران انقلاب اسلامی پاسداری از اسلام عزیز و حریم الهی را از سیدالشهدا آموختند و خدمت خالصانه و صادقانه سپاه پاسداران قابل توصیف نیست.

 

امام جمعه بابلکنار به حضور فعال و همیشه در صحنه سپاه در مقابل تهدیدات اشاره کرد و اظهار داشت: مبارزه با گروهک های تروریستی در داخل کشور تا مقابله با آمریکا در خلیج فارس و امروز قرار گرفتن در کنار جبهه مقاومت در سوریه نشان دهنده روحیه ایثار و شهادت این نهاد با برکت است.

 

وی با بیان اینکه نباید تنها سپاه پاسداران را در عرصه نظامی دید، تاکید کرد: سپاه پاسداران در هر حوزه ای که احساس کند، نظام اسلامی را مورد تهدید قرار می گیرد به فرمان ولی امر مسلمین وارد عرصه می شود.

 

حجت الاسلام بابائیان با اشاره به جایگاه سپاه در قانون اساسی، خاطرنشان کرد: در قانون اساسی وظیفه سپاه پاسداران حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب است و به حق، سپاه نگهبان تیزبین انقلاب محسوب می شود.

 

وی ادامه داد: اگر سپاه نبود مملکت اسلامی به راحتی به دست دشمن می افتاد و شاهد نامنی گسترده در کشور بودیم.

 

نماینده سابق ولی ولی در منطقه چهارم دریایی سپاه به تعبیر امام راحل درباره جایگاه و خدمات سپاه پرداخت و تصریح کرد: به تعبیر امام راحل (ره) اگر سپاه نبود کشور هم نبود و امروز از این اقتدار و جایگاه ارزشمند در سطح بین الملل برخوردار نبودیم.

 

وی افزود: در زمانی که منافقین 17 هزار نفر از اقشار مختلف کشور را ترور کردند، سپاه در خط مبارزه با این گروهک تروریتی خطرناک قرار گرفت.

 

استاد حوزه علمیه به منشور پاسداری اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: باید وظایف و ماموریت های سپاه برای نسل جدید این نهاد با برکت مورد بازخوانی قرار بگیرد.

 

وی با گرامیداشت روز جانباز و تجلیل از مقام شامخ این عزیزان، گفت: جانبازان با تاسی از مقام پرچمدار کربلا راه و رسم ولایتمداری را در صحنه عمل به اثبات رساندند.

 

حجت الاسلام بابائیان ادامه داد: حضرت عباس نگهبان حریم اهل بیت بود و امروز نیز مدافعان حرم به عنوان پیروان حقیقی حضرت عباس(ع) نگهبانی و حراست از حریم اهل بیت را بر عهده دارند./202/1313/ب1

ارسال نظرات