۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۴۲۸۳۶۲
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

خرمشهر نماد پیروزی مستضعفان بر مستکبران در عالم اسلام است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: خرمشهر نماد پیروزی مستضعفان بر مستکبران و نماد ما در عالم اسلام و دروازه‌ای است که راه پیروزی را برای کشورهای اسلامی و مستضعفان عالم گشود.
عابدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت السلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قزوین که در زمین ورزشی شقایق قزوین برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: فتح خرمشهر دروازه فتوحات بزرگ دیگری شده و می‌رود تا با نهضت قیام جهانی اسلام، راه فتح و گشایش را به ملت‌های مسلمان نشان دهد.

 

وی در ادامه با تبریک ولادت امام عصر(عج) و با بیان این‌که حضرت مهدی(ع) امید همه مستضعفان جهان است، تصریح کرد: نیروهای مسلح از دیدگاه اسلام و خدای متعال، بازوان توانمند و امید بخشِ مستضعفان جهان، در مقابل مستکبران است.

 

امام‌جمعه قزوین اظهار کرد: خدای متعال مستکبران را در مقابل خود قرار داده و می‌فرماید آن‌ها اراده‌هایی دارند، همانطور که خداوند نیز اراده‌ای دارد و این دو اراده در مقابل یکدیگر قرار دارند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان این‌که مستکبران عالم اراده کرده‌اند تا مردم را به بندگی خود بکشانند، خاطرنشان کرد: فرعون به مردم آن زمان گفت که من پروردگار شما هستم و می‌خواست با این کار مردم را به برگی برده و آن‌ها را تهدید کند که اگر خدایی او را نپذیرند، آن‌ها را به زندان بیفکند، او با این کار در مقابل اراده الهی قرار گرفت و در پی خاموش کردن نور الهی بود.

 

وی با بیان اینکه امروز مستکبران برای تسلط بر مستضعفان و خاموش کردن نور الهی از ابزار رسانه و هر ابزار دیگری استفاده می‌کنند، ابراز کرد: خداوند تصمیم دیگری دارد و اراده کرده تا نورش را در همه عالم گسترش دهد، ولو این که کافران را خوش نیاید.

 

خداوند اراده کرده که زمینه آزادی مردم را فراهم کند

 حجت الاسلام والمسلمین عابدینی افزود: کافران اراده کرده‌اند که مردم را به غل و زنجیر بکشند، اما خداوند اراده کرده و می‌خواهد هر روز زمینه آزادی مردم را که مستکبران و کافران به بردگی می‌کشانند، فراهم کند.

 

 امام‌جمعه قزوین با تأکید بر این‌که کافران می‌خواهند عالم را پر از جور و فساد کنند اما خداوند عدالت را برای مردم در نظر گرفته است، افزود: خداوند پیامبران را با معجزه و کتاب فرو فرستاد و میزان و تراز در اختیارشان قرار داد تا مردم را یاری کنند و در نهایت مردم به خواست خود برای اجرای عدالت الهی به پا خیزند.

 

وی در ادامه بیان داشت: در حالی که کافران می‌خواهند تمام عالم تحت سلطه آن‌ها باشد، خداوند به بندگانش دستور و فرمان می‌دهد تا می‌توانند خودشان را قوی و مسلح کنند و از نیرومندترین سلاح‌ها بهره بگیرند و با قدرت ایمان و نیروی سلاح در مقابل مستکبران و برای حمایت از مستضعفان به میدان بیایند تا عدالت برقرار شود.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: خداوند همه جهان را به آمدن منجی، نوید داده است و تأکید کرده که آینده جهان، آینده حاکمیت و مدیریت بندگان شایسته‌ای خواهد بود که می‌خواهند اراده خدا در عالم حاکم شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی یادآور شد: با آمدن منجی عالم بشریت، عالم پر از قسط و عدل خواهد شد، در حالی که پیش از آن ظالمان، مستکبران و کافران عالم را پر از ظلم و جور کرده‌اند و این تفسیر اراده الهی در مقابل اراده طاغوتیان و مستکبران است.

 

امام‌جمعه قزوین اظهار کرد: خرمشهر نماد پیروزی مستضعفان بر مستکبران و نماد ما در عالم اسلام است و دروازه‌ای است که راه پیروزی را برای کشورهای اسلامی و مستضعفان عالم گشود و خدا را به خاطر این پیروزی‌ها سپاسگزاریم.

 

وی در پایان گفت: با خداوند عهد و پیمان می‌بندیم که ثبات و پایداری داشته باشیم و برای ظهور امام زمان (عج) زمینه‌سازی کنیم./873/202/ب2

ارسال نظرات