۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۴۲۸۶۳۰
رییس اداره تبلیغات اسلامی گتوند مطرح کرد؛

برگزاری بیش از ۸۰ برنامه فرهنگی در نیمه شعبان

رییس اداره تبلیغات اسلامی گتوند با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان، اظهار داشت: بیش از 80 برنامه فرهنگی در زمینه های مختلف همزمان با هفته مهدویت و نیمه شعبان به همت اداره تبلیغات شهرستان گتوند برگزار شد.
همایش «حضرت مهدی(عج)

حجت الاسلام عبدالرحمان جمال، رییس اداره تبلیغات اسلامی گتوند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به ضرورت تبیین موضوع مهدویت به منظور شبهه زدایی و جلوگیری از انحراف آن، اظهار داشت: همزمان با هفته مهدویت و نیمه شعبان ۱۲ گفتمان دینی در این شهرستان برگزار شد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی گتوند با بیان این که این گفتمان ها با موضوع مهدویت، انتظار و وظایف منتظران و با همت مبلغان این شهرستان برگزار شد، گفت: ۳۳ مبلغ و مبلغه شهرستان گتوند به مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان اعزام شدند.

 

حجت الاسلام جمال با اشاره به این که مبلغان اعزام شده دارای کد تبلیغی و در سامانه سجام ثبت نام کرده اند، افزود: این مبلغان در زمینه‌های انتظار و شرایط منتظران و تبیین شبهات و انحراف های مهدویت به تبلیغ و برگزاری گفتمان دینی پرداختند.

 

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به برگزاری 14 مسابقه فرهنگی همزمان با هفته مهدویت و نیمه شعبان، خاطرنشان کرد: این مسابقات با همکاری واحدهای فرهنگی مساجد و تشکل‌های دینی و قرآنی در سطح شهرستان برگزار شد.

 

وی تصریح کرد: این مسابقات در زمینه های قرآنی، نقاشی، شعر و نامه به منجی عالم بشریت برگزار و در پایان به نفرات برتر جوایزی از سوی  اداره تبلیغات اسلامی اهدا شد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی گتوند در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری 47 جشن در مساجد، احیای نیمه شعبان و برپایی شش ایستگاه صلواتی را از دیگر فعالیت های مرتبط با هفته مهدویت و نیمه شعبان دانست و گفت: در مجموع بیش از 80 برنامه فرهنگی مرتبط با این روز برگزار شد./9456/303/ب2

ارسال نظرات