۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۲
کد خبر: ۴۲۸۹۲۸
مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام:

ترویج روحیه انقلابی در اولویت فعالیت‌های هیأت رزمندگان اسلام است

مداحی با بیان این که در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن باید از تمام ظرفیت های خود استفاده کنیم، گفت: هیأت رزمندگان در سال جاری ترویج روحیه انقلابی و فعالیت های فرهنگی را در اولویت قرار خواهد داد.
علی اکبر مداحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی اکبر مداحی، مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام ، عصر چهارشنبه به همراه مدیران هیأت های رزمندگان اسلام سراسر کشور با حضور در دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی با ایشان دیدار و گفت و گو کرد.

 

وی در این دیدار با عرض تبریک ایام ماه شعبان، اظهار داشت: هیأت رزمندگان اسلام بیش از 900 شعبه در سراسر کشور دارد که هیأت های جوانان و خواهران و هیأت های اصلی را شامل می شوند.

 

مداحی با بیان این که هیأت رزمندگان اسلام پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سال 76 شروع به فعالیت های فرهنگی کرده است و هر ساله حدود 200 شب برای جوانان برنامه فرهنگی و مذهبی برگزار می کند، افزود: هیأت رزمندگان هر ساله همایش سالانه را در قم برگزار می کند تا برای هماهنگی و یکپارچگی مراسم هایی که شعبه های هیأت رزمندگان در سراسر کشور برگزار می کنند برنامه ریزی و آموزش داده شوند.

 

وی فعالیت در فضای مجازی را از جمله اهداف و اقدامات مهم هیأت رزمندگان اسلام در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دانست و خاطرنشان کرد: نشریه و بولتن این هیأت ماهانه به سراسر کشور ارسال می شود تا تمام هیأت ها از خط مشی واحدی پیروی کنند و جبهه واحدی را در برابر دشمن تشکیل دهیم.

 

مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام تولید کتاب شعر و سبک های مداحی مورد نظر مقام معظم رهبری با رویکرد انقلابی را از دیگر فعالیت های هیأت رزمندگان عنوان کرد و گفت: از دیگر کارهای این هیأت شناسایی مداحان جوان و نوجوان است تا با برگزاری دوره های آموزشی برای آنان نسل مداحان آینده آموزش دیده باشند.

 

وی با بیان اینکه تمام هیأت های رزمندگان اسلام در اربعین به صورت کاروانی شرکت دارند، افزود: در سال گذشته حدود 14 موکب پذیریایی در مسیر کربلا تا نجف داشته ایم و با همکاری بعثه دسته های عزاداری را در کربلا و بین الحرمین تشکیل داده ایم و امسال هم تمرکزمان بر روی کارهای فرهنگی در کنار پذیرایی از زائران خواهد بود.

 

مداحی به اعزام نیازمندان در طول سال به مشهد مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: هیأت رزمندگان از امسال با شناسایی خانواده های محروم که تاکنون توان زیارت حرم امام رضا(ع) را نداشته اند قصد اعزام این افراد را به مشهد مقدس دارد که تا سقف 500 نفر در سال اعزام خواهند شد و اولین کاروان در هشتم خرداد از تهران به زیارت امام رضا(ع) خواهند رفت./843/پ202/ی

ارسال نظرات