۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۴۲۹۶۵۶

برگزاری طرح ضیافت الهی و نشاط معنوی در ۴۰ بقعه استان بوشهر

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: یکی از برنامه‌های ما در ماه مبارک رمضان، برپایی پایگاه‌های نشاط معنوی در بقاع متبرکه استان است که امسال 40 پایگاه در سطح استان برپا شده و برنامه‌های مختلف قرآنی، فرهنگی، مذهبی، هنری و ورزشی را اجرا می‌کنند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگارن به تشریح برخی از برنامه‌های اوقاف در ماه مبارک رمضان و تابستان اشاره کرد و گفت: در بقاع متبرکه استان بوشهر برنامه‌هایی همچون ضیافت الهی، مناجات با خدا، جزءخوانی قرآن، تفسیر قرآن، مراسمات شب‌های قدر و شب و روز شهادت امام علی(ع)، شام غریبان و برنامه‌های ترویج افطاری ساده برگزار می‌شود.

 

وی اضافه کرد: اعزام مبلغ به بقاع متبرکه و برپایی نماز عید سعید فطر، برپایی خیمه های معرفت متشکل از غرفه های عفاف و حجاب، مشاوره دینی، کودک و نوجوان، همه واقف باشیم در جهت تبلیغ فرهنگ وقف از دیگر برنامه‌های ما در ماه مبارک رمضان و تابستان 95 است.

 

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاری برجسته مصری در سطح استان خبر داد و بیان کرد: این قاری از 30 خرداد به مدت سه روز در استان بوشهر برنامه  تلاوت خواهد داشت.

 

برگزاری طرح ضیافت الهی در ۴۰ بقعه استان

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 80 موقفه جدید داشته ایم، افزود: یکی از برنامه‌های ما در ماه مبارک رمضان، برپایی پایگاه‌های نشاط معنوی در بقاع متبرکه استان است که امسال 40 پایگاه در سطح استان برپا شده و برنامه‌های مختلف قرآنی، فرهنگی، مذهبی، هنری و ورزشی را اجرا می‌کنند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر بیان داشت: طرح تابستانی نشاط معنوی همراه با برنامه های متنوع آموزشی، تفریحی جهت پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان و عموم مردم با محوریت برگزاری کلاس های احکام، عقیدتی، فرهنگی از 18 خرداد در 40 بقیه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان شاخص استان آغاز می شود.

 

حجت‌الاسلام حسینی همچنین به برگزاری طرح ضیافت الهی در ۴۰ بقعه استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: هدف از برگزاری برنامه‌های مختلف در ماه مبارک رمضان، افزایش روحیه معنویت در سطح جامعه است.

 

وی با اشاره به تجلیل از خیرین و واقفین استان خاطرنشان کرد: همایش بین المللی شیخ حسن آل عصفور چهارشنبه، 12 خرداد ساعت 8:30 صبح الی 17 عصر در مجمع فرهنگی شهدای خلیج فارس برگزار می شود که در این همایش از خیرین و اقفین استان تجلیل خواهد شد./203/846/ب1

ارسال نظرات