۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۴۳۲۶۵۷
امام جمعه چمران:

برجام آلتی برای تضعیف نظام اسلامی است/ اقتدار جمهوری اسلامی مرهون برجام نیست

امام جمعه چمران با اشاره به اینکه اقتدار جمهوری اسلامی منوط به اقتصاد، سیاست و فرهنگ مستقل است، گفت: اقتدار جمهوری اسلامی مرهون برجام نیست.
برجام

حجت الاسلام سید منتصر هاشمی، امام جمعه چمران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به سخنان شب گذشته رهبر معظم انقلاب به ویژه درباره برجام اظهار داشت: این سخنان ابعاد داخلی و خارجی دارد و آتش زدن برجام بعد خارجی سخنان ایشان است.

 

امام جمعه چمران با اشاره به سوء استفاده استکبار از برجام برای فشارعلیه نظام اسلامی و سخنان شب گذشته رهبر معظم انقلاب که آب پاکی را بر روی آنها ریخت، گفت: رهبر معظم انقلاب گفتند که اقتدار جمهوری اسلامی متکی به برجام نیست و در صورت پاره کردن از سوی دشمنان، ما آن را آتش خواهیم زد و اهمیت چندانی برای ما ندارد.

 

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اقتدار و توانمندی داخلی جمهوری اسلامی را بر مبتنی بر اقتصاد مقاومتی دانستند، تصریح کرد: اقتدار جمهوری اسلامی با اقتصاد، فرهنگ و سیاست مستقل که شکست ناپذیری نظام اسلامی را در پی دارد و به هیچ وجه مرهون برجام نیست که بخواهند از این راه با اقتدار ما مقابله کنند.

 

رییس شورای عمومی چمران خاطرنشان کرد: بعد داخلی سخنان شب گذشته رهبر معظم انقلاب درباره برجام آن است که ایشان احساس می‌کنند از زمان توافق برجام تاکنون متأسفانه برخی از مسؤولان و احزاب سیاسی به تقابل یکدیگر روی آورده و مضمون سخنان شب گذشته ایشان درباره برجام این است که برجام باید سلاحی در برابر استکبار و وحدت بخش مسؤولان و احزاب سیاسی کشور باشد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خواسته رهبرمعظم انقلاب درباره موضع گیری واحد مسؤولان نظام اسلامی در برابر استکبار ابرازداشت: مصونیت و اقتدار نظام اسلامی در بازگشت به اصول و آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) و شهدا که نخستین آن استکبارستیزی است، می باشد.

 

امام جمعه چمران در ادامه با بیان اینکه برجام و توافق هسته ای مشکل آمریکا با جمهوری اسلامی نیست، خاطرنشان کرد: همانطور که رهبرمعظم انقلاب گفتند آمریکا با اصل نظام اسلامی مشکل دارد و گفت وگو با مسؤولان آمریکایی حلال مشکلات نیست و برجام آلتی برای تضعیف نظام اسلامی است.

 

حجت الاسلام هاشمی در پایان گفت: همه مسؤولان نظام اسلامی تحت هدایت های رهبرمعظم انقلاب و سخنانشان، دستی واحد در برابر استکبار باشند و از موضع گیری های نابخردانه و غیرحکیمانه ای که تقابل داخلی را در پی خواهد داشت، پرهیز کنند./9456/302/ب3

ارسال نظرات