۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۴۳۴۸۷۳
قائم مقام بنیاد شهید:

قرآن در همه زمینه‌ها انسان را راهنمایی کرده است

حجت الاسلام حسنی گفت: اگر ما به دستورات قرآنی عمل کنیم هیچگاه مشکلات روزمره دنیوی در زندگی‌ها به وجود نمی‌آید، زیرا قرآن در همه زمینه‌ها انسان را راهنمایی کرده است.
قایم

حجت الاسلام سید حبیب الله حسنی، قائم مقام رئیس و نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه در زمینه مسائل اقتصادی باید به قرآن رجوع شود اظهار داشت: ما در قرآن موضوعاتی چون زکات، انفاق، خمس .... داریم که اگر انسان‌ها به رعایت آن احتمام بورزند مشکلات اجتماعی مثل دروغ به وجود نمی‌آید.

 

وی ادامه داد: اگر ما به دستورات قرآنی عمل کنیم هیچگاه مشکلات روزمره دنیوی در زندگی‌ها به وجود نمی‌آید، زیرا قرآن در همه زمینه‌ها انسان را راهنمایی کرده است.

 

حجت الاسلام حسنی با بیان اینکه روابط زناشویی یکی از معضلات امروز ما است خاطرنشان کرد: در قرآن کریم دستورات قرآنی حول محور روابط زن و شوهر آمده است که اگر مدنظر قرار گیرد زندگی از حالت دعوا و لجبازی به یک فضای توام با رضایت و لذت انتقال می‌یابد.

 

قائم مقام رئیس و نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه در نمایشگاه امسال بخش‌های مختلف خوب عمل کرده‌اند یادآور شد: فعالیت بخش‌های نمایشگاهی قابل تجلیل است زیرا در جهت فهم قرآنی تلاش‌های خوبی از سوی غرفه‌داران صورت گرفته است، در این بخش آثار خوبی به چشم خورده است.

 

وی در پایان گفت: در جامعه تاثیر نمایشگاه ملموس نیست، برای ورود قرآن و مفاهیم آن به سطح جامعه و خانواده‌ها باید تلاش کرد زیرا سبک زندگی، اخلاق، رفتار آنها را اصلاح خواهد کرد./302/816/ب1

ارسال نظرات