۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۴۳۵۵۹۵
عضو کمیسیون آموزش مجلس مطرح کرد؛

انحراف اذهان عمومی از جنایات صهیونیست ها هدف اصلی ایجاد جریان های تکفیری

زاهدی گفت: گروهک‌های تروریستی از سوی کشور‌هایی مانند آمریکا، رژیم صهیونیستی، آل سعود و دیگر کشورهای عربی برای منحرف کردن اذهان عمومی نسبت به جنایات اسراییل در فلسطین اشغالی تشکیل شد.
محمد مهدی زاهدی

محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: ایده نامگذاری این روز از سوی امام خمینی شکل گرفت و امروزه مشاهده می‌کنیم که این روز به روزی جهانی تبدیل شده است.

 

زاهدی در ادامه با تأکید بر این‌که تکلیف همه مسلمانان جهان است که دراین روز بسیار مهم شرکت کنند، ابراز داشت: مؤمنان، متدینان و امت اسلامی باید با نگاه تعصبی نسبت به این روز در این راه‌پیمایی شرکت کنند.

 

وزیر سابق علوم و تحقیقات با بیان این‌که شرایط امروز منطقه با سال‌های قبل تفاوت بسیاری دارد، اظهار داشت: با توجه به ناآرامی‌هایی که از سوی گروهک‌های تروریستی به نیابت از آمریکا و اسراییل ایجاد شده است ضرورت دارد این حضور را پررنگ تر برگزار کنیم.

 

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی افزود: گروهک‌های تروریستی از سوی کشور‌هایی مانند آمریکا، رژیم غاصب و جعلی اسرائیل، آل سعود و دیگر کشورهای عربی برای منحرف کردن اذهان عمومی نسبت به جنایات اسراییل در فلسطین اشغالی تشکیل شد.

 

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که گروهک‌های تکفیری حملات سختی را در کشورهای عراق و سوریه انجام داده‌اند، اظهار داشت: هدف دیگر تشکیل این گروهک ها از بین بردن جریان بیداری اسلامی در میان امت اسلام بود.

 

وی در پایان با تأکید بر این‌که همه مسلمانان جهان و حتی کسانی که مسلمان نیستند و به دنبال حقوق بشر و آزادی مظلومان هستند باید در راهپیمایی این روز شرکت کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به اتفاقات و تحولات منطقه پیش بینی می‌شود که راهپیمایی روز قدس شلوغ تر و پر رنگ تر از سال‌های قبل برگزار شود./922/ت302/ج

ارسال نظرات