۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۴۳۵۶۶۰
نماینده مردم اراک در مجلس:

روز قدس، روز استکبارستیزی و دفاع از مظلوم است

نماینده مردم اراک در مجلس با بیان اینکه روز قدس، روز استکبارستیزی و دفاع از مظلوم است، گفت: امروز، روز بزرگی است، روزی که مسلمانان جهان به ویژه ملت شریف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سبب مبارزه با ظالمین و اسرائیل غاصب به خیابان ها آمدند.
سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اراک

سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اراک لحظاتی پیش در راهپیمایی روز جهانی قدس در اراک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزای رسا در استان مرکزی، با بیان اینکه روز قدس، روز استکبارستیزی و دفاع از مظلوم است، گفت: امروز، روز بزرگی است، روزی که مسلمانان جهان به ویژه ملت شریف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سبب مبارزه با ظالمین و اسرائیل غاصب به خیابان ها آمدند.

 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز مسلمین جهان و این مردم همیشه در صحنه به اهداف امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و همچنین به خون پاک شهدای والامقام لبیک گفتند و به خیابان ها آمدند تا شعار اصلی اسلام دفاع از مظلومیت را به گوش جهانیان برسانند.

 

مقدسی خاطر نشان کرد: امروز شاهدیم ملت همیشه در صحنه، مؤمن و روزه دار استان مرکزی در حمایت از مظلومیت مسلمانان یمن، فلسطین و قدس شریف دست بر دست هم و با وحت و انسجام خاص به خیابان ها آمده اند تا این مهم را  به اثبات برسانند که هیچ گاه مسلمانان را تنها نخواهیم گذاشت و همواره از مسلمانان و مظلومین جهان حمایت خواهیم کرد.

 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی از مردم استان مرکزی به سبب حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدوارم این حضور با صلابت مردم منجر به نابودی جنایتکاران به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی شود.

 

شایان ذکر است، راهپیمایی روز جهانی قدس در اراک با حضور طلاب، روحانیون، امام جمعه و مسؤولان و مردم شهید پرور اراکی از مسیر میدان شهدا، پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل‌الله نوری، میدان سرداران تا مصلی اراک برگزار شد./842/202/ب2

ارسال نظرات