۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۴۳۵۹۷۴
آیت الله ممدوحی:

طلاب ولایی عرصه را برای جولان فتنه‌‌گران خالی نمی‌گذارند

آیت الله ممدوحی با بیان اینکه ولایت فقیه عامل اساسی عزت و اقتدار انقلاب است، گفت: طلاب و روحانیان ولایی عرصه را برای جولان دهی فتنه گران خالی نخواهند گذاشت.
آیت الله ممدوحی آیت الله حسن ممدوحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله حسن ممدوحی، عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مراسم افطاری در جمع طلاب و روحانیان کرمانشاه، ابراز داشت: لباس روحانیت نماد اسلام، امامت و نبوت و نشان دهنده فرهنگ و رسالت ائمه معصومین علیهم السلام است.

 

استاد حوزه علمیه بیان داشت: لباس روحانیت تداعی کننده رسالت بزرگ پیامبران و تبیین ارزش های اسلام است، لباس طلبگی مسؤولیت سنگینی را برای مروجان دین در جهت تبلیغ دین بر دوش آن ها قرار داده است.

 

وی گفت: لباس روحانیت شجاعت، صداقت، پاکی و تبیین مکتب انبیاء الهی را به همراه دارد و موجب وفاداری به مکتب ائمه اطهار علیهم السلام می شود.

 

آیت الله ممدوحی تصریح کرد: امروزه دشمنان به دنبال تهاجمات و ناتوی فرهنگی در میان نسل جوان و قشر متدین و روحانی هستند، دستور اسلام مبنی بر مبارزه با استکبار باید سرلوحه تمام امور قرار گیرد.

 

عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل لکه ننگ جوامع بشری هستند و با نسل کشی و حمایت از تروریست ها مایه اختلاف و نا امنی جهان هستند.

 

وی تأکید کرد: آمریکا با سر دادن شعار حقوق بشر، خود را مدافع حقوق افراد مظلوم معرفی می کند اما در عمل حقوق مردم ضعیف را پایمال کرده و از قتل و کشتار مردم بی گناه ابایی ندارد.

 

استاد حوزه علمیه افزود: مسأله فلسطین مسأله جهان اسلام است و کشتار افراد بی گناه و حمایت های آمریکا و دیگر مستکبران از اسرائیل نشان دهنده ماهیت حقیقی آن ها است.

 

آیت الله ممدوحی در پایان گفت: طلاب و روحانیان همواره حامی ولایت فقیه بوده و هیچگاه عرصه را برای جولان دهی فتنه گران و نفوذ در کشور خالی نخواهند کرد./857/202/ب2

ارسال نظرات