۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۴۳۸۹۰۰
نماینده مردم شبستر:

افزایش کیفیت محصولات داخلی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است

آقاپور با بیان اینکه توجه به تولیدات داخلی و افزایش کیفیت باید مورد توجه تولیدکنندگان قرار گیرد، گفت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید در عرصه اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار بگیرد مسأله کیفیت محصولات داخلی برای ترغیب مصرف‌کنندگان است.
آقاپور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، خانم معصومه آقاپور، نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در دیدار آیت‌الله مجتهد شبستری نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، با اشاره به اهمیت تولید کالاهای باکیفیت و استاندار، اظهار داشت: یکی از لوازم تحقق اقتصاد مقاومتی همین مسأله کیفیت تولیدات داخلی است.

 

وی با بیان اینکه توجه به تولیدات داخلی و افزایش کیفیت محصولات باید در توجه تولیدکنندگان قرار گیرد، ابراز داشت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید در عرصه اقتصاد مقاومتی مورد توجه جدی قرار گیرد همین مسأله کیفیت محصولات داخلی برای ترغیب مصرف‌کنندگان است.

 

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان شبستر مهد صنعت و تولیدات صنعتی است، ابراز داشت: افتخار داریم که شبستر توانسته است با تولید کالاهایی با مرغوبیت و کیفیت بالا در رسیدن به اقتصاد مقاومتی نقش ایفا کند و در عرصه اقتصاد مقاومتی که از مسائل مهم امروز کشور است نقش اساسی داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی مسأله ای اساسی است، ابراز داشت: شهرستان شبستر و عرصه صنعتی آن با تولید محصولات باکیفیت و مرغوب در تحقق اقتصاد مقاومتی پیش‌قدم و نقشی اساسی ایفاء می‌کند و تلاش دارد با این روند در تولید محصولات داخلی باکیفیت قوی‌تر عمل کند.

 

آقاپور با تأکید بر این‌که پیوند صنعت و دانشگاه برای ارتقای کیفی تولید داخل ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است، افزود: ارتقای کمی و کیفی تولید داخل و پرهیز از خرید کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارند و همچنین قطع مصرف این‌گونه کالاها که به‌ جز خارج کردن ارز عایدی برای کشور ندارند، بایستی از سوی مردم مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با تأکید بر این‌که پیوند صنعت و دانشگاه برای ارتقای کیفی تولید داخل ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است، افزود: ارتقای کمی و کیفی تولید داخل و پرهیز از خرید کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارند و همچنین قطع مصرف این‌گونه کالاها که به‌ جز خارج کردن ارز عایدی برای کشور ندارند، بایستی از سوی مردم مورد توجه قرار گیرد.

 

آقاپور با اشاره به‌ ضرورت لزوم شکل‌گیری زنجیره اقتصاد مقاومتی، گفت: تحقق این اصل مهم در گرو حمایت دولت و ملت از تولید داخلی و ظرفیت متخصصان ایرانی است؛ اگر اقتصاد مقاومتی تنها در شعار و سخنرانی خلاصه شود، اقدام و عمل فراموش خواهد شد./854/202/ب2

ارسال نظرات