۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۴۴۰۲۵۱
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

امنیت پایدار ایران اسلامی مرهون خون شهدا و ایثارگران است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل، امنیت پایدار ایران اسلامی را مرهون خون شهدا و ایثارگران دانست و گفت: تاریخ گواه رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و سلحشوری‌های فرزندان رشید این مرز و بوم است که از هیچ مقاومت دریغ نکرده بلکه با تمام قدرت و حیثیت خود سعی کردند تا بستر شایسته‌ای برای جامعه و امت اسلامی در گذر از همه این تهدیدها و مشکلات فراهم آید.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام حسین نوری، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل، عصر امروز در یادواره شهدای عملیات رمضان در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) اردبیل، یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای عملیات رمضان را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: سه گردان از استان اردبیل در این عملیات افتخار آفریدند و با تقدیم ده‌ها شهید استان اردبیل در انجام این عملیات نیز سربلند بیرون آمد.

 

وی افزود: تاریخ گواه رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و سلحشوری‌های فرزندان رشید این مرز و بوم است که از هیچ مقاومت دریغ نکرده بلکه با تمام قدرت و حیثیت خود سعی کردند تا بستر شایسته‌ای برای جامعه و امت اسلامی در گذر از همه این تهدیدها و مشکلات فراهم آید.

 

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: در چنین شرایطی است که دشمن با ناامن کردن کشورهای همسایه ایران اسلامی سعی دارد تا به هر شکل ممکن امنیت واقعی جمهوری اسلامی ایران را با خدشه مواجه کند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل بیان کرد: آنها غافل از این هستند که ایران اسلامی تمامیت ارضی و امنیت پایدار خود را مرهون خون هزاران شهیدی است که در این مسیر بی‌ادعا و در اوج اخلاص تقدیم انقلاب کرده است.

 

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز پرچمدار عزت و شرافت امت اسلامی و نه گفتن به ذلت‌ها و خواری نظام استکبار توسط ایران اسلامی سبب شده تا این کشور به الگویی ناب برای آزادیخواهان جهان تبدیل شود.

 

حجت الاسلام نوری اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در سه دهه گذشته نه تنها با نه معنادار خود بر دهان استکبار زده بلکه راه و رسمی را برگزیده که امروز عزت و شرافت را برای امت اسلامی به ارمغان آورده است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل، خاطرنشان کرد: نسل امروز و آینده ما باید زوایای پنهان و گفته نشده رشادت های رزمندگان و ملت بزرگوار را در سال های دفاع مقدس و به ویژه جنگ تحمیلی به خوبی درک کنند تا مبادا عده‌ای بخواهند این افتخارات و صحنه‌های غرورآفرین را مصادره و نسبت به آن انحرافی ایجاد کنند.

 

گفتنی است؛ عملیات غرورآفرین رمضان در تیر و مرداد 61 با رمز یا صاحب‌الزمان ادرکنی در منطقه شلمچه و شرق بصره انجام شد که با پیروزی رزمندگان اسلام همراه بود./202/937/ب1

ارسال نظرات