۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۴۴۰۳۹۰
مدیر مدرسه علمیه امام صادق ازنا خبر داد؛

راه اندازی سطح دو در مدرسه علمیه امام صادق ازنا

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ازنا گفت: در راستای فراهم کردن شرایط آسان ادامه تحصیل طلاب و جلوگیری از هجرت طلاب به دیگر شهرستان ها و استان ها، سطح دو در این مدرسه راه اندازی شده است.
مدرسه علمیه ازنا

حجت الاسلام عبدالله بنیادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: تعداد متقاضیان ورود به این مدرسه سه برابر ظرفیت پذیرش مدرسه بود.

 

وی با اشاره به این که دوره تثبیتی طلاب جدیدالورود به صورت متمرکز در مرکز مدیریت حوزه استان لرستان برگزار شد، گفت: دوره 20 روزه آموزشی مدرسه علمیه امام صادق(ع) نیز دهم مرداد ماه برگزار می شود.

 

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) ازنا بیان داشت: دوره آموزشی اختبار با محوریت برخی دروس اصلی حوزه همچون نماز، احکام، عقاید، روش مباحثه و اخلاق طلبگی برگزار می شود.

 

وی از تحصیل 70 طلبه در سطح دو مدرسه علمیه امام صادق(ع) ازنا خبر داد و ابراز داشت: این تعداد طلبه در پایه های مختلف سطح یک مشغول تحصیل هستند.

 

حجت الاسلام بنیادی در ادامه یادآور شد: در سال تحصیلی جدید نیز 25 طلبه جدیدالورود در پایه اول پذیرش خواهد شد.

 

وی یادآور شد: با فراهم شدن شرایط و امکانات لازم در سال تحصیلی جدید سطح دو در این مدرسه راه اندازی و پذیرش طلبه صورت می گیرد.

 

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) ازنا هدف از راه اندازی سطح دو را جلوگیری از مهاجرت طلاب و تسهیل در امر تحصیل طلاب بیان کرد.  

 

گفتنی است، مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ازنا در سال ۱۳۶۲ به همت امام جمعه وقت ازنا تأسیس شده است و هم اکنون در زمینی به مساحت بیش از هزار و ۲۰۰ متر مربع در دو طبقه مشغول فعالیت است./9459/303/بّ2

ارسال نظرات