۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۴۴۵۷۰۹
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

رویکرد دولت در راستای بهبود معیشت مردم و تقویت نشاط جامعه است

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: رویکرد دولت تلاش در راستای بهبود معیشت مردم و سرور و نشاط جامعه است که تلاش می کنیم در این عرصه اقدامات گرانقدری صورت گیرد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، علیرضا یونسی، معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران امروز در مراسم کلنگ زنی نخستین خانه محله آمل در منطقه امت آباد که همزمان با هفته دولت برگزار شد با گرامی داشت فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت پاسداشت از دولتمردان و زحمتکشانی است که متعهدانه خلعت نوکری بر تن می کنند و عاشقانه به مردم و نظام خدمت انجام می دهند.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد خدمات شایسته و ارزنده ای به مردم صورت گیرد که شایسته بهترین خدمات و فعالیتها هستند که ضرورتی اساسی و ارزشمند است.

یونسی ادامه داد: با روی کارآمدن دولت جدید تلاش لازم برای حل مشکلات مردم صورت گرفت و سعی کردیم از ظرفیتهای موجود در این عرصه بهره گیری لازم را صورت دهیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران اظهار داشت: با پدیده های اجتماعی مختلفی مواجه بودیم که این آسیبها و پدیده های زشت اجتماعی لطمه های جبران ناپذیری ایجاد می کنند و مردمی که در این مناطق زندگی می کردند این چنین پدیده هایی زیبنده آنان نبوده است.  

وی ادامه داد: با پیگیریهایی که برای مناطق انجام شد به این نتیجه رسیدیم آسیبهای موجود به محلات دیگر سرایت می کند که اقدامات و فعالیتهای بسیاری برای بازسازی صورت گرفته است.

یونسی تصریح کرد: شناسایی مناطق آسیب پذیر استان مازندران در دستور کار قرار گرفت که خانواده های این مناطق از نظر معیشتی با آسیبهای بسیاری روبرو بودند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران اظهار داشت: پس از شناسایی نسبت به معرفی خانواده ها به ادارات و نهادهای مرتبط اقدام شد تا در راستای رفع مسائل و مشکلات آنان گام های شایسته ای صورت گیرد.

وی افزود: دستگاه های مختلف پای کار آمده و اقدامات و برنامه های خوبی را اجرا کردند که در راستای ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی تلاشهای ارزنده ای انجام و سی محله آسیب پذیر در استان شناسایی شد.

یونسی ادامه داد: به لطف الهی دیگر محله آلوده در استان مازندران نخواهیم داشت که این امر در سایه وحدت، همکاری و تلاش ارزنده ای حاصل شده است.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد عزم جدی در راستای ساماندهی مناطق آسیب پذیر وجود داشته باشد که امری مهم، اساسی و ارزشمند است و می طلبد گامهای خوبی برداشته شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران افزود: رویکرد دولت تلاش در راستای بهبود معیشت مردم و سرور و نشاط جامعه است که تلاش می کنیم در این عرصه اقدامات گرانقدری صورت گیرد.

یونسی ادامه داد: افزایش دانایی و کاهش آسیبهای اجتماعی از جمله اموری است که دولت توجه ویژه ای نسبت به آن دارد تا در این امر مهم گام بردارد.

وی تصریح کرد: مشکلات سخت اقتصادی در جامعه وجود داشته است اما دولت اقدامات گسترده ای برای کاهش آسیبهای اجتماعی صورت داده و حمایت های بسیاری صورت داده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران اظهار داشت: از افراد صاحب نظر و خبره در راستای کاهش آسیب های اجتماعی بهره گیری می کنیم و تلاش داریم برای بهبود وضعیت آن به خصوص در عرصه مواد مخدر گام برداریم.

یونسی ادامه داد: مواد مخدر از جمله آسیبهای اجتماعی است که طرح های جامعی در این باره تهیه کرده و در تلاش هستیم زمینه قطع و ریشه کن سازی آن را صورت دهیم.

احمد امیرسلیمانی شهردار آمل با بیان این که این پروژه نخستین خانه محله شهر آمل و سومین خانه محله در استان محسوب می شود، افزود: هزینه ساخت این خانه محله که در یکی از مناطق آسیب پذیر شهر احداث می شود برای ارتقای سطح زندگی خانواده های ساکن در این منطقه و ارائه خدمات مناسب بهداشتی، فرهنگی، آموزشی، دینی و اجتماعی از سوی اداره راه و شهرسازی صورت می گیرد.

وی ادامه داد: کاهش آسیبهای اجتماعی از جمله امور مهم و ویژه ای است که از همه ظرفیتها در این مسیر استفاده می کنیم و عزم شایسته ای برای تحقق آن داریم.

شهردار آمل اظهار داشت: ساماندهی مناطق آسیب پذیر با عزم شایسته ای پیگیری می شود که تلاشهای خوبی در این مسیر صورت پذیرفته است و از همه توان خود برای خدمت به مردم استفاده می کنیم./202/1314/ب1

 

ارسال نظرات