۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۴۴۶۲۰۸
امام جمعه قلعه گنج:

دریافت حقوقهای نجومی زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست

امام جمعه قلعه گنج با بیان اینکه دریافت حقوقهای نجومی زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست، گفت: دریافت حقوقهای نجومی یک فاجعه و ظلم بزرگی علیه انقلاب بود و ضربه محکمی به پیکره نظام وارد کرده است.
امام جمعه قلعه گنج

حجت الاسلام احمد نجنو امام جمعه قلعه گنج، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، انتشار حقوقهای نجومی را یکی از الطاف الهی دانست و اظهار کرد: این افراد چگونه به خود اجازه دادند به بیت المال ضربه وارد کنند؛ در حالیکه مناطق محروم کشور با مشکلات عدیده ای دست و پنچه نرم می کند.

وی بیان کرد: مسؤولان باید با جدیت کامل این موضوع را پیگیری کنند و حقوق مردم را به بیت المال باز گردانند و در این راستا می طلبد تدابیر کامل اندیشیده شود تا دید مردم به نظام تغییر کند؛ در حالیکه این موضوع ضربه محکمی به پیکره نظام وارد کرده است.

امام جمعه قلعه گنج با ابراز تأسف تصریح کرد: بیمه و حقوق کارکنان شهرداری قلعه گنج به مدت یکسال هنوز پرداخت نشده است؛ در حالیکه برخی از مدیران با دریافت حقوقهای نجومی حق افرادی را پایمال کردند که در مشکلات سخت زندگی به سر می برند.

حجت الاسلام نجنو در ادامه دریافت اینگونه حقوقهای نجومی از سوی بعضی از مدیران تراز اول کشور را خیانت به ارزشهای نظام دانست و افزود: دریافت حقوقهای نجومی یک فاجعه و ظلم بزرگی علیه انقلاب بود.

وی خاطرنشان کرد: دریافت حقوقهای نجومی خطر بزرگ اختلاف طبقاتی را رقم می زند و سبب جدایی ملت از دولت می شود؛ اما بیشتر مدیران انسانهای لایق و پاکداست هستند و نباید دیدگاه مردم به همه مدیران اینگونه باشد.

امام جمعه قلعه گنج یادآور شد: مقام معظم رهبری همواره بر این مورد تأکید دارند و مسؤولان نیز باید به مطالبات ایشان در این راستا گوش فرا دهند و بدانند برخورد با عاملان حقوقهای نجومی از اهمیت بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام نجنو خاطرنشان کرد: دریافت حقوقهای نجومی زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست و باید با اینگونه مفاسد در جامعه برخورد قانونی شود؛ تا آبروی نظام به خطر نیفتد./302/9709/ب1

ارسال نظرات