۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۴۴۶۲۸۷
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان:

اعتماد به غرب، زحمات دولتمردان را هدر داد

حجت‌الاسلام اصغری حسامیه گفت: کسی که تجربه‌ها را دوباره تجربه کند، پیامد آن پشیمانی و ندامت خواهد بود، به همین دلیل زحمات دولتمردان ما در مسأله برجام به هدر رفت، چون به کسانی اعتماد کردند که غیر قابل اعتماد بودن آنان تجربه شده بود.
اصغری حسامیه

حجت‌الاسلام علیرضا اصغری حسامیه، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: هر کس از هر حزبی، در هر لباسی و در هر موقعیتی به مردم خدمت کند، ما باید قدردان او باشیم و اگر هم در امر خدمت به مردم کوتاهی کند، نقد خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: دولتهایی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون بر سر کار بوده‌اند، هیچکدام معصوم و مبرا از نقد نبوده، هر دولتی نقاط قوت و ضعف خودش را دارد از این رو باید بررسی کنند، نقاط ضعف خود را رفع و نقاط قوت را تقویت کنند.

وی افزود: با توجه به نیازهای روز جامعه، توقع از دولت فعلی که دولت تدبیر و امید است، بالا می‌باشد، از جمله در بحث اشتغال و رفع بیکاری، ایجاد فرصتهای مناسب برای سرمایه‌گذاری و همچنین تأمین امنیت، که به نظر می‌رسد دولت نتوانسته آنچنان که باید و شاید، نسبت به این توقعات گام بردارد.

حجت‌الاسلام اصغری حسامیه اظهار کرد: علت اصلی این ضعف، این است که دولت تمام همّ و غم خود را برای مسأله برجام گذاشت که متأسفانه به دلیل آنکه طرف مذاکره، یعنی آمریکایی‌ها، قابل اعتماد نیستند و با ملت ایران سر دشمنی دارند، برجام نتیجه دلخواه را در بر نداشت.

فعال فرهنگی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در مسأله فرهنگی هم ما تنها دولت را مسؤول رسیدگی به امور و مشکلات فرهنگی نمی‌دانیم، بلکه همه ادارات، حتی امام جماعت یک مسجد می‌توانند در بحث فرهنگی مؤثر عمل کنند.

امام جماعت نمونه استان در پایان افزود: دولت تدبیر و امید در مسائل فرهنگی هزینه‌هایی کرده و زحماتی کشیده است، اما پیشرفتی در عرصه فرهنگ که به عنوان یک دستاورد برای دولت محسوب شود، نداشته‌ایم./302/831/ب1

ارسال نظرات