۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۴۴۶۵۳۶
از سوی گروه اندیشه انجمن اندیشه و قلم برگزار می شود؛

نشست حکومت اسلامی، آخوند خراسانی، موافقت یا مخالفت

نشست «حکومت اسلامی، آخوند خراسانی، موافقت یا مخالفت؟» به همت گروه اندیشه انجمن اندیشه و قلم با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برپا می‌شود.
حکومت اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست «حکومت اسلامی، آخوند خراسانی، موافقت یا مخالفت؟» با بحث و گفت‌و‌گوی حجت‌الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا، استاد دانشگاه تهران و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و استاد علی اکبر ثبوت، پژوهشگر تاریخ و فلسفه اسلامی، به همت گروه اندیشه انجمن اندیشه و قلم با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، دوشنبه هشتم شهریور از ساعت 17 تا 19 برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، در جامعه امروزی سوالات و ابهامات زیادی درباره رابطه دین و حکومت  وجود دارد؛ به گونه ای که حتی علمای دینی نیز در این زمینه دیدگاه‌هایی بسیار متکثر و متفاوت و حتی متضادی دارند.

گفتنی است که مکان برگزاری میزگرد، پایین‌تر از میدان ولیعصر(عج)، ابتدای خیابان دمشق، شماره ۹، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات بوده و شرکت برای عموم علاقهمندان آزاد است.

همچنین انجمن اندیشه و قلم با توجه به راهبرد اساسی خود در جهت ایجاد بستر مناسب برای طرح تمامی آراء و نظرات در فضایی آزاد اندیشانه اقدام به برگزاری این نشست با شرکت استاد اکبرثبوت به عنوان مدافع سندیت و محتوای کتاب خود و حجت‌الاسلام والمسلمین پارسانیا به عنوان منتقد دیدگاه‌های ایشان کرده است، تا اهالی اندیشه و قلم بتوانند در نقد و بررسی دیدگاه‌های مطرح شده به اندیشه‌ای منطقی و خردورزانه دست پیداکنند./840/ت303/ی

ارسال نظرات