۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۴۴۷۹۴۶
امام جمعه چغادک خبر داد؛

آغاز مراسم پیاده‌رویی اربعین حسینی از بارگاه شهید مدافع حرم استان بوشهر

امام جمعه شهر چغادک از برگزاری و آغاز مراسم پیاده‌رویی اربعین حسینی از بارگاه شهید مدافع حرم استان بوشهر در روستای باشی خبر داد.
حجت الاسلام سید مجید موسوی امام جمعه چغادک

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام سید مجید موسوی امروز در همایش سبک زندگی اسلامی که به مناسبت سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) برگزار شد با تبریک این روز بزرگ، گفت: تاریخ هیچ کس شاهد نبوده و نخواهد بود که هرچه از او خواسته شود او نیز جواب دهد به‌ جزء حضرت علی(ع) که اینگونه بود.

حجت الاسلام موسوی به راه‌های نجات بشریت از ظلم و گمراهی پرداخت و گفت: راه نجات بشریت از تمام گمراهی فراگیری علوم اهل بیت(ع) و رفتن با اخلاص به سمت آنها است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نسبت به سبک زندگی اسلامی تأکیداتی داشته اما به خوبی اجرا نشده است، افزود: سبک زندگی ما از غذا خوردن گرفته تا بقیه مسائل روزمره زندگی غیر اسلامی است.

امام جمعه چغادک با بیان اینکه معجزات اهل بیت(ع) همچون بقیه مسائل در طبابت هم دیده‌ایم، ادامه داد: طب‌الرضا در حوزه و دانشگاه‌های ما تدریس نمی‌شود، به خاطر این است که به آن اعتقاد راسخ نداریم.

وی با بیان اینکه هزینه‌های مردم برای سلامتشان خیلی زیاد شده، تأکید کرد: برخی دوست دارند مردم برای بیماری‌هایشان هزینه زیادی بدهند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه برخی مردم را از خوردن نمک ترساندند در حالی که خودشان آن را رواج دادند، بیان داشت: ائمه(ع) در هیچ مسأله‌ای ما را رها نخواهند کرد که برویم در خانه غرب و صهیونیسم گدایی کنیم.

امام جمعه شهر چغادک در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری و آغاز مراسم پیاده‌رویی اربعین حسینی از بارگاه شهید مدافع حرم استان بوشهر در روستای باشی خبر داد و تصریح کرد: این مراسم با شعار استکبارستیزی و آزادسازی قدس آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه نابودی رژیم صهیونیسم نزدیک است، گفت: ما باید از ظرفیت بالای گردهمایی اربعین حسینی نهایت استفاده را کرده و از این طریق برای نابودی رژیم صهیونیسم به سمت مرزهای قدس برویم./833/102/ب2

ارسال نظرات