۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۰
کد خبر: ۴۴۹۱۲۰

عیادت جمعی از مسؤولان استان کرمانشاه از مشاور عالی استاندار

جمعی از مسؤولان استان کرمانشاه از جعفر همتی، مشاور عالی استاندار عیادت کردند.
جعفر همتی جعفر همتی1 جعفر همتی2 جعفر همتی3

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله محمود محمدی عراقی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، حاج صادق اشک تلخ از رزمندگان دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم و حجت الاسلام محمد حسن عامری فر مدیر خبرگزاری رسا در کرمانشاه شامگاه شنبه از جعفر همتی مشاور عالی استاندار و از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده است عیادت کردند.

آیت الله محمدی عراقی ضمن آرزوی سلامتی برای این مسؤول، ابراز داشت: حاج جعفر همتی از خدمتگزاران صدیق نظام است که با توجه به مکتب شهدا همواره همچون خادمی صادق در حال خدمتگزاری به استان و مردم است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: حاج جعفر همتی چه در دوران دفاع مقدس و چه در این عرصه با ایمان قلبی مسؤولیت های خود را به بهترین نحو به انجام رسانده است.

در ادامه حاج صادق اشک تلخ از مدافعان حرم و همرزم شهیدان حسین علیخانی و اکبر نظری نیز در این دیدار صمیمانه ضمن دعای سلامتی برای کلیه بیماران از جمله حاج جعفر همتی که خود نیز از فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس بود، عنوان داشت: حق یادگاران و رزمندگان دوران دفاع مقدس شهادت در راه خداوند و دفاع از دین و اسلام است.

این مدافع حرم گفت: کفار و داعشیان با خوی وحشیگری و با سوء استفاده از نام دین، قرآن و اسلام اقدام به کشتار شیعیان و مسلمانان می کنند و امثال شهیدان نظری و علیخانی در دفاع از همین آرمانها و ادامه دهنده راه دوستان شهید خود در دفاع از حرمین شریفین به شهادت رسیدند.

جعفر همتی نیز در این دیدار ضمن ابرار خرسندی از این دیدار صمیمی، یادآور شد: امید است خداوند متعال عاقبت ما را جز شهادت در راه دفاع از دین مبین اسلام قرار ندهد./857/204/ب2

ارسال نظرات