۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۴۵۱۸۵۴
با هدف ایجاد توان تبلیغی مبلغان در فرهنگ سازی افزایش نسل؛

همایش حوزه و جمعیت در مشهد برگزار می شود

همایش حوزه و جمعیت با هدف ایجاد توان تبلیغی مبلغان در فرهنگ سازی افزایش نسل ویژه مبلغان اعزامی محرم و صفر حوزه علمیه خراسان برگزار می شود.
جمعیت

حجت الاسلام امیرحسین حق خواه، مدیر کل شبکه کشوری فرزند بیشتر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از برگزاری همایش «حوزه و جمعیت» ویژه مبلغان اعزامی محرم و صفر حوزه علمیه خراسان پنج شنبه 8 مهرماه در مدرسه علمیه امام صادق (ع) مشهد خبر داد.

وی با بیان اینکه این همایش با هدف ایجاد توان تبلیغی برای مبلغان در فرهنگ سازی افزایش نسل برگزار می شود، اظهار داشت: به لطف خداوند شبکه کشوری فرزند بیشتر با همکاری بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا(عج) در راستای رسالت خود و با توجه به دستور اسلام، سنت ائمه معصومین علیهم السلام و دغدغه های جمعیتی مقام معظم رهبری و در اجرای مطالبات معظم له اقدام به برگزاری همایشی با عنوان روحانیت و جمعیت کرده است.

مدیر کل شبکه کشوری فرزند بیشتر در ادامه حجت الاسلام سقای بی ریا امام جمعه سابق تگزاس، دکتر محزون مدیر کل آمار و اطلاعات جمعیتی کشور و همچنین سرکار خانم دکتر خزعلی را از سخنرانان اصلی این همایش دانست و ابراز داشت: جمعیت و دیدگاه های مقام معظم رهبری و ابعاد فقهی تربیتی، آماری و علمی افزایش جمعیت از مباحث مطرح شده در این همایش است.

وی با اشاره به اینکه این همایش از ساعت 7:30 صبح تا 11:30 روز پنج شنبه 8 مهرماه در محل سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق (ع) مشهد برگزار و شرکت برای عموم حوزویان آزاد است، ادامه داد: مشاوره های اساتید به صورت جداگانه، اهداس بسته فرهنگی و پخش فیلم و کلیپ از جمله برنامه های دیگر این همایش نیم روزه خواهد بود.

حجت الاسلام حق خواه در پایان به ارائه گزارشی از این شبکه در سطح کشور اشاره کرد و گفت: این شبکه هم اکنون افزون بر استان خراسان در سراسر کشور در عرصه های مختلف از جمله ماهنامه فرزند آوری و توزیع جزوات فرزندآوری با عنوان خانه به خانه، اجرای برنامه های رسانه ای و راهکارهای افزایش جمعیت فعالیت دارد./302/859/ب1

ارسال نظرات